hr
jaargang -23 - laatste artikel 17-5 16:00 - 74540 artikelen - nu online 75 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 4 ..7 8 9 [10] 11 12 13 .. 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

03-09-08 16:26:37
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
"OEPS!!! Drankje!!!:$"

*Rent naar beneden en gaat naar z'n alchemie tafel toe. Madarian is er net op tijd bij en maakt de drankjes nog even af. Daarna gaat hij weer naar boven.*

Zo. Dat was de laatste. Ik heb nu weer voldoende voorraad...

03-09-08 16:28:50
nietmeer
*Ziet dat Arya het drankje van Djaq aanneemt*
"Wie niet waagt, wie niet wint... Maar vergeet niet dat ik geen mens ben heh... dus ik kan niet voorspellen wat het effect van dat drankje op mij zal zijn..."
*Voorzichtig neemt hij het drankje van Arya aan. Dan probeert hij de kurk van het flesje te trekken, maar dat lukt niet.*
"ehm... schat?" vraagt hij met een rood hoofd aan Arya terwijl hij haar het flesje terug geeft.

03-09-08 16:28:59
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya grijnst als ze Madarian opeenas op ziet springen en naar beneden hoort rennen. " ach ja.. altijd al een klein beetje vergeetachtig geweest."

Dan pakt ze het flesje aan dat Muad had gepakt in een poging de dop er af te halen, en maakt hem open. " is niet erg, lief." Ze geeft het flesje terug aan Muad, die opeens een rood hoofd heeft. ze lacht er zachtjes om. " daar kan jij ook niks aan doen weet je?"

03-09-08 16:32:25
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Komt weer boven.*

"Dat was NET op tijd... Ik heb weer voldoende helende en mana drankjes. Muad, wat voor gevoel kreeg je eigenlijk bij dat mana drankje? Ik ben altijd op zoek naar dingen die ik kan verbeteren... 8)"

03-09-08 16:34:51
nietmeer
"Ja, dat weet ik wel, maar dan nog..." fluisterd hij in Arya's oor.
*Dan slaat hij in een teug de inhoud van het flesje achterover.*
"Oeh... lekker zoe...."
*Trekt een vies gezicht*
"Auw... dat spul brand net zo erg als die troep van Madarian..."
*Als hij plotseling de ruimte ziet draaien, valt hij terug in zijn kussens*
"hm... volgens mij vind mijn lichaam dat ik het voorlopig even alleen moet doen..." weet hij nog net te zeggen, voordat hij bewusteloos raakt
Lekker goedje hoor... Geef die Djaq ook maar een goed harde trap van mij hoort Arya Muad in haar hoofd zeggen

03-09-08 16:35:44
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya kijkt naar Muad, die opeens weer niet helemaal in orde lijkt. bezorgt kijkt ze naar hem, en streelt hem weer over zijn gezicht. maar als Arya zijn stem weer hoort moet ze weer zachtjes lachen. " zal ik voor je doen, aangezien jij het waarschijnlijk een tijdje zelf niet kan doen."

bijna meteen daarna komt Madarian weer binnenlopen. Arya draait zich om. " de beschrijving die hij gaf was: het brande als de neten. niet al te best dus lijkt me."

03-09-08 16:38:23
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
"Een branderig gevoel... Helaas, dat ligt aan het voornaamste ingrediënt. Daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden... Muad? Is Muad nou weer bewusteloos? Muad? Djaq, wat voor drankje was dat?"

03-09-08 16:38:42
nietmeer
*Een paar momenten later komt Muad weer bij.*
"Laat maar schat, die trap geef ik hem zelf wel..."
*Hij springt tot grote verbazing van de rest op vanaf het bed, en schiet meteen door het plafond heen*
"Ow shit... ik ben geloof ik een beetje hyperactief... Kan iemand me even uit het plafond bevrijden?"

03-09-08 16:40:08
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian springt op, en slaat met Frostmourne een stukje van het plafond weg, waardoor Muad weer vrij komt. Daarna valt Madarian op de grond van het lachen. Een erg komisch gezicht om Muad zo te zien bungelen...:D*

03-09-08 16:40:56
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya kijkt verbaast op als Muad opeens weer uit zijn bewusteloodheid tevoorschijn komt en bijna meteen een gat in het plafon springt. " uuhm....?"

03-09-08 16:42:18
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
"Djaq, mag ik het recept hebben? Dat is een erg goed drankje!:D"

03-09-08 16:45:19
nietmeer
"Geen idee, Arya, ik weet niet wat dat drankje met me heeft gedaan, maar het heeft me toch net even iets te veel energie gegeven, geloof ik..."
*Dan draait hij zich om naar Djaq*
"Djaq, wat is het voornaamste ingredient?"
*Dan staat Muad weer op, iets voorzichtiger nu, en hij loopt naar de muur toe. Hij gaat in handstand tegen de muur aan staan, en begint dan als een bezetene pushups te doen.*
"Ik moet toch op een manier van die energie af..." legt hij meteen uit.

03-09-08 16:47:55
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
" dat blijkt maar." Arya kijkt verbaast naar Muad, die nog geen twee minuten geleden nog knock-out op het bed lag, en nu als een gek push-ups aan het doen was. " ga eens rondjes rennen ofzo.."

03-09-08 16:50:37
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
"Daar weet ik wel iets op."

*Madarian prevelt een onverstaanbare spreuk en Muad voelt de energie wegstromen.*

"Zodra je jezelf weer normaal voelt geef je een seintje."

*Tien seconden later geeft Muad het seintje. Madarian prevelt nu een andere spreuk, en Muad voelt zich nu gewoon normaal.*

"Djaq, dat recept wil ik graag hebben. Dat drankje komt uitstekend van pas in noodsituaties..."

03-09-08 16:51:27
nietmeer
"Rennen werkt niet... m'n vader heeft me daar toch net iets te veel training voor gegeven...
Je leert wel efficient met je energie om te gaan als hij achter je aan zit..."
*Na een x aantal push-ups gaat hij weer recht op staan, en gaat hij hijgend op het bed zitten.*
"Das beter..."
*Nadat Madarian nog wat meer van zijn energie weg getapt had, voelt hij zich al helemaal weer als normaal*
"Ow, en bedankt voor die energie syphon Madarian..."
(Naar Madarian en Arya) Wat is dat trouwens met dat museum van je? Je maakt me nieuwsgierig...

03-09-08 16:52:56
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
ik denk dat we dat vanavond wel kunnen bekijken, niet? tenminste als we geen last hebben van mensen die je nog liever er niet bij hebt dan. Antwoord Arya naar Muad en madarian.

03-09-08 16:55:08
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
"Djaq, Ik ken je nog niet lang genoeg om je volledig te vertrouwen. Arya en Muad ken ik al een tijd. Ik ga ze iets speciaals laten zien, maar dat kost wel wat tijd. Eventueel kun je in m'n bibliotheek wat gaan lezen?

Muad, Arya, zullen we?"

*Madarian begeleidt Arya en Muad naar de kelder, wel goed zorgend dat Djaq en de tovenaar hun niet volgen.

Madarian draait aan een haak in een balk. Daarna loopt hij naar een kast. Hij draait aan een vaste olielamp, zodat die 45 graden gedraaid is. Daarna loopt Madarian naar een muur en duwt ertegen. Een onzichtbare deur opent zich.

Madarian loopt een nauwe gang in totdat hij bij een gesloten deur komt. Het slot is zo gemaakt dat je hem alleen maar open krijgt met de juiste sleutel.

Madarian loopt naar een andere vaste olielamp en haalt de sleutel er vanachter vandaan. Hij opent de deur en loopt z'n persoonlijke museum binnen.*

"Komen jullie?8)"

03-09-08 17:00:02
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Offtopic:
Samenvatting..? Iemand? O+
Ik kan het echt niet meer volgen :|

03-09-08 17:02:32
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
uuhm.. Dhib was weer even tevoorschijn gekomen maar weggejaagt. in een gevecht met demomen heeft Muad m verslagen maar is bewusteloos geraakt. hij is nu weer wakker en 'we' ( ik, madarian en muad) zijn op weg naar het prive museum van madarian

03-09-08 17:02:40
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
Ik had je toch al verteld dat je moest gaan lezen? 8) Kort samen gevat: er is een gevecht met demonen geweest. Dhib, de 'evil twin' is dood. Muad heeft even op bed gelegen, en nu breng ik Arya en Muad even naar m'n persoonlijke museum. Ik ken Djaq en jou nog niet zo goed omdat ik jullie pas ontmoet heb. Jullie mogen er later wel in...
*De standbeelden komen tot leven en beginnen dreigend te lopen naar Muad en Arya.*

"O ja... Deze twee vertrouw ik volkomen. Het is beide toegestaan om deze ruimte te betreden wanneer ze willen en ook zonder begeleiding. Ze mogen ook alles pakken wat hier ligt."

*De standbeelden lopen weer terug naar hun plek en nemen hun normale houding aan.*

"Mooie beveiliging, niet? Als er iemand binnen komt, proberen de standbeelden de indringer te stoppen...

In die kist zit voldoende geld om het een een paar jaar uit te zingen, en er staat hier van alles en nog wat. Persoonlijke nagemaakte herinneringen, en heel wat bijzondere wapens en harnassen. Kijk gerust rond. En als je wat leuks ziet, pak het gerust..."

03-09-08 17:08:42
nietmeer
"Rustig aan... ik kom er al aan..."
*Snel loopt hij achter Madarian aan*

03-09-08 17:13:27
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya kijkt eerst met verbazing naar de standbeelden. " prachtig gedaan, dat zeker"

eenmaal binnen in de ruimte begint Arya een beetje rond te scharrelen. een paar dingen lijkt ze te herkennen, hoewel ze zich niet kon herrinneren waarvan, aangezien ze nog maar zo kort op deze wereld was. meteen als ze daaraan denkt voelt ze ook slaap. ze was al lang wakker.

03-09-08 17:21:24
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
ik moet eten gaan koken, laat mij maar per ongeluk ergens in slaap vallen ofzo..

03-09-08 17:29:45
nietmeer
Offtopic:
@Arya, ik moet dalijk ook weg, dus we zetten het hele topic wel even in de koelkast ;)
Madarian kan altijd nog even terug gaan naar de anderen, terwijl wij het museum leeg roven bekijken

03-09-08 17:33:09
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*loopt naar een kast toe en bekijkt de boeken*

"Alchemie voor noobs, Alchemie voor watjes, Alchemie voor meestertovenaars... hé wat is dat? Drakenkruid?"

*Pakt het boek en bladert er doorheen*

"Interessant..."

*Loopt met het boek uit de biebliotheek*

Offtopic:
Kunnen jullie zometeen naar buiten komen? ik moet het recept voor dat drankje namelijk nog geven

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 ..7 8 9 [10] 11 12 13 .. 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven