hr
jaargang -23 - laatste artikel 15-5 08:00 - 74532 artikelen - nu online 71 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 .... 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

30-08-08 08:43:24
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya ziet Madarian achter de tovenaar aangaan en kijkt hem na. er gebeurde veel in deze wereld waar ze nog niet van op de hoogte was, en hoopte dat ze toch snel wat meer zou gaan begrijpen.

"Muad, heb je een beetje een goede tas kunnen vinden?"

30-08-08 09:48:11
nietmeer
*Muad zit volledig verdiept in zichzelf voor zich uit te staren, met 2 tassen in zijn hand.*
"Huh? Wat? Zei je wat, Arya?"
*Hij blijft even stil*
"Ow... ehm, ja, ik denk dat ik wel wat goede tassen tussen de stapel heb kunnen vinden."
*Hij houdt een tas omhoog. Hij ziet er verschrikkelijk afgeragt uit. Hij is ook meerdere malen hersteld.*
"Dit is de grootste, en hij lijkt ook wel een beetje op mijn oude tas. Helaas kan ik hier geen groentetuin in kwijt."
*Hij staat op, en loopt naar Arya toe. Hij geeft haar een vlugge kus, en duwt haar dan een tas in haar handen.*
"Ik denk dat je de inhoud van deze tas wel leuk vind." zegt hij haar met een knipoog.
*Dan loopt hij achter Madarian aan de bibliotheek in. Hij zoekt een boek uit, en gaat dan in een hoek zitten, waar hij de tas eerst leeg giet.*
"Nou... dit is ook weinig zeg..." mompelt hij verbaast als hij de kleine berg ziet dat uit de tas is gekomen.
*Dan gaat hij zitten lezen met het boek in zijn ene hand, en de tas in zijn andere. Om de zoveel tijd onderzoekt hij de tas grondig, en verplaatst hij een paar naden en dergelijke.*
"hm... als dit klopt" hoort iedereen hem meerdere malen mompelen. "dan ga ik de hulp van de jonge tovenaar nodig hebben..."

30-08-08 11:07:54
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya kijkt Muad verbaast na als hij de tas in haar handen duwt en dan naar de bibliotheek loopt. nieuwsgierig maakt ze de tas oven die Muad haar gegeven heeft en kijkt ze naar wat er in zit.

Offtopic:
eck.. dan nu nog even verzinnen wa het precies is 8-)

30-08-08 22:11:02
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*richt zich tot Arya*

"Ik ben in opdracht van koningin Moria gekomen, mijn naam is Djaq. Hare majesteit heeft jullie hulp nodig. er is een demoon in het rijk van Amoria die de stad terroriseert. Hij noemt zich Dhib..."

*kreunt en grijpt naar zijn arm*

"Het spijt me, onderweg naar hier heeft de demoon mij geprobeerd te doden. Ik heb mij uitstekend kunnen verdedigen met mijn kromzwaard maar de demoon heeft mij een dodelijke slag toegediend aan mijn rechterarm"

*haalt een enorme buidel uit zijn tas en overhandigt hem aan Arya*

"De koninging is bereid u nog meer te geven als u de demoon doodt"

*haalt zijn zwaard uit de schede*

"Heeft u hier ergens een wetsteen waarmee ik mijn zwaard kan slijpen?"

Offtopic:
Een wetsteen werd vroeger gebruikt om de bramen uit het zwaard te slijpen

31-08-08 11:22:01
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Hoort zacht wat Shinki zegt. Loopt naar hem toe.*

"Een dodelijke wond? Laat eens zien?"

*Bekijkt de wond. Die wond is inderdaad dodelijk als je in de middeleeuwen bent, maar niet als je weet wat je moet doen.*

"Dat ziet er inderdaad niet zo best uit, maar ik heb veel geleerd van wonden genezen."

*Neemt Shinke mee naar boven. Geeft Shinki een drankje, waardoor hij 'onder narose' komt. Madarian opereert Shinki, waarbij Amber en Igor assisteren.

Na een kwartiertje zijn de organen, waaronder de lever gehecht en is Shinki buiten levensgevaar. Madarian spreekt een spreuk uit waardoor de wonden ook zo'n 25% geheeld zijn. Daardoor wordt Madarian wel wat duizelig. Na een paar tellen is Madarian weer in orde. Madarian geeft een tegengif zodat Shinki weer wakker wordt.

"Het duurt even voordat die wond geheeld is. Amber zal je voorlopig even verplegen. We zullen kijken wat we tegen Dhib kunnen doen, maar eerst moeten we met iemand anders afrekenen: Arthir Merinthan. Ik ga weer naar beneden even met de anderen overleggen."

*Geeft Shinki z'n zwaard, een wetsteen en water zodat hij z'n zwaard kan slijpen.*

31-08-08 16:37:47
nietmeer
*Hoort de naam van zijn broer*
"Huh? Dhib? Komt nou iedereen naar deze tijd toe, of hoe zit het?"
Broertje! Kom als de sodemieters hier heen met die luie reet van je! Da natuurlijk geen stijl heh, een ander land te terroriseren zonder mij erbij!
*Nog geen halve seconde later verschijnt er een rookwolk in de kamer. Muad springt onmiddellijk op de rookwolk af, en begint ermee te worstelen. Even later houd hij Dhib in een houdgreep*
(Dhib)Shit... en ik nog wel denken dat je tot inkeer was gekomen...
"Je had beter kunnen weten, Dhib. En wat doe jij nou weer hier?"
(Dhib)Ik hoorde op een of andere manier dat je me miste, dus ben ik maar dood gegaan, om te kijken of ik in hetzelfde tijdperk terecht zou komen als jij.
"Ok... Dat had ik dus niet moeten zeggen... Maar jij gaat nu terug!"
*Hij gaat boven op Dhib zitten, en met een boek in zijn ene hand, en een steen die hij toevallig in zijn nieuwe tas had gevonden in zijn andere hand begint hij te mompelen*
*Dhib begint tegen te stribbelen, maar al snel begint hij weer te vervagen. Een paar momenten later zakt Muad naar de grond.*
"Zo... die is weer daar waar hij hoort."
*Hij pakt het boek dat hij eerst in zijn handen had, en gaat weer lezen*
"Nou... waar was ik...."

Offtopic:
@Shinki: Sorry dat ik je hook zo snel weer om zeep help, maar ik heb Dhib niet voor niets in het andere topic "achter gelaten" Het was een leuk idee, maar had er iets/iemand anders voor gebruikt...

31-08-08 17:18:42
Igor
Erelid


WMRindex: 724
OTindex: 2.483
S
"Meester ! Meester !" De toon waarop Igor Madarian riep, was er een van volstrekte paniek; zo had Madarian Igor nog nooit gehoord. "Wat is er, Igor ? !" Madarian stond op. "De demonuh van Dhib sijn in antoch' !" De verschrikte blik van Igor deed Madarian verbleken. "Kom U, kommu snjel !" Madarian volgde Igor de toren in.

Een vreselijk schouwspel ontspon zich voor hun ogen; vanuit elke hoek kwamen demonen en andere helbewoners samen. "Snel Igor ! Ontneem Muad zijn boek en breng het naar me toe !" Igor volgde de opdracht op en vertrok, onderwijl keek Madarian naar de samentrekkende troepen.

"Hierrr jouw boek !" Muad keek op : "Wat ? !" Hij keek in een vervaarlijke blik : "Hierrr jouw boek !", herhaalde Igor zich. "Nimmer !" En Muad trok zijn zwaard. "Jij mottuh meegaan, nu !", vervolgde Igor. "Nu ! Jij ! Nu !" En igor liep richting de toren. "Kommuh nu !" Muad volgde.

"Wat is dit ? !", riep Muad uit. "Dit heb jij veroorzaakt," sprak Madarian, "door je arrogante opstelling tegenover Dhib. Je dacht hem overwonnen te hebben, maar je hebt hem slechts de kracht gegeven om ongeevenaard terug te slaan." Muad keek als door de bliksem geslagen : "Hoe dan ? !" Madarian vervolgde : "Jouw boek is een toverboek wat Dhib's krachten verstrekt, zodra er leken, oftewel niet-tovenaars in gaan lezen." Muad leek nu echt verslagen. "Shit ...", bracht hij nog net uit.

@Muaddhib; gecorrigeerd ;)

31-08-08 17:25:05
nietmeer
"Aw... maaaaan, net even een klein lettertje verkeerd uitgesproken zeker..."
*Kijkt naar de steen die hij had gebruikt*
"Ow nee... dit was de fout... hoe had ik dat nou weer over het hoofd kunnen zien? Stomkop die ik d'r ben..."
*Muad vliegt weer naar beneden, ondertussen Arya roepend*
"Arya!!!! Werk aan de winkel! Heb net een klein foutje gemaakt, en we worden momenteel belegerd door een klein demonenlegertje! We hebben dit eerder verslagen, en nog wel meer ook, dus dit moet eitje zijn!"
*Muad krijgt een gemene grijns over zijn gezicht, en trekt snel zijn katana en wakizachi.
Hij rent naar buiten alwaar hij de demonen vals grijnzend opwacht*
"Kom maar bij pappa"

Offtopic:
@Igor: Het is overigens Muad waar je tegen spreekt. Muad is de goede helft (engel), en Dhib de slechte (duivel). Muad'Dhib komt in dit verhaal niet meer voor...

31-08-08 17:39:42
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*schrikt op en kijkt naar buiten*

"oh nee! de demonen!"

*trekt zijn kromzwaard en stormt naar voren terwijl hij een spreuk uitspreekt*

"Aku Danaue Haida Morjek!"

*Uit het niets komen speren gemaakt van ijs en ze doorboren de demonen*

*zegt nog een spreuk*

"Shamsher wa atash!"

*Zijn kromzwaard begint fel te gloeien en begint te branden*

*Grijnst naar Muad*

"Zullen we?"

31-08-08 17:41:38
Igor
Erelid


WMRindex: 724
OTindex: 2.483
S
8O "Wat doet Muad nu ?" Roept Madarian uit : "Hij gaat met Shinki een heel leger tegemoet ? !"
"Sjal Igor ook gan ?", vraagt Igor. "Nee ! Jij blijft hier ! Ik ga ook een toverspreuk toepassen." Vervolgt Madarian.
"Kerrawachenaa ... hoygalafonia ... apalyatoi !" Een bliksemflits, zo enorm, had Igor nimmer gezien. 'B E N G !' En Madarian verolgde : "Wachaballa ... kerlatacha ... wahabbawachah !" ... een gerommel werd merkbaar ... plost scheurde de aarde open en verzwolg tienduizenden tegenstanders.

31-08-08 19:59:34
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*De demonen blijven maar komen en Shinki en Muad blijven vechten*

"Ik hou het niet meer vol!"

01-09-08 09:36:35
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
Igor, ik ben meer een vechter dan een magier. Magie put me flink uit. Als je m'n karakter 'misbruikt' :P, dan alleen voor handelingen aub, zoals ik deed met jou karakter.

En laten we het erop houden dat de aardscheur tientallen tegenstanders verzwolg, anders is het 'powerplay', wat niet leuk is...
*Madarian, gekleed in z'n speciale harnas waarmee hij zo goed als immuum is tegen magische aanvallen, stormt naar buiten. In z'n handen zijn z'n twee zwaarden Frostmourne en Soulshatter.

Die twee zwaarden heeft Madarian zelf gemaakt en betoverd, en lijken op de zwaarden die hij had voordat Madarian gestorven was en hier terecht kwam.*

"Igor, als er demonen doorbreken: leef je dan maar uit...8)"

*Madarian neemt z'n positie in naast Muad, Arya en Shinki. De demonen komen nu in zwaardbereik en dat zullen ze weten ook! Madarian deelt de eerste slag toe, waarmee hij de eerste demoon onthoofd. Een tweede demoon hak ik daarna doormidden: van hoofd naar de edele delen... 8O*

01-09-08 09:43:58
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
help *8
Arya rent met een zwaard achter Muad, madarian en shinki aan en gaat zo de demonen te lijf. " Shinki, straks wat gedetaileerde uitleg zou wel fijn zijn!"

zonder veel moeite hakt Arya het hoofd van een van de demonen achter en ontwijkt een andere klap. wel voelt ze iets bij haar been. " ah verdomme.. rotbeesten." een der demonen had zijn tanden in haar been gezet. snel onthooft ze ook deze griezel van de rest van zijn lichaam en smijt de kop weg.

01-09-08 10:25:07
nietmeer
Offtopic:
@Shinki: awwww... man.... Je hebt me aan het twijfelen gemaakt... Ga ik weer verder met onmogelijk spelen (2 karakters in 1 lijf) of houd ik Dhib er toch uit :S
*Tijdens het vechten probeert Muad Arya een beetje bij te brengen in wat er gebeurt is.*
"Volgens Djaq zou een demon genaamd Dhib zijn rijk binnen gedrongen zijn. Omdat ik zo'n vermoeden had welke Dhib dat zou zijn, heb ik hem hier naartoe geroepen, en na een kleine worsteling heb ik hem met behulp van een steen die ik in mijn tas vond en een boek terug gestuurd naar de toekomst.
Helaas bleek die steen een aantrekkingskracht te hebben op een groep demonen..."
*Muad pauzeert even om een paar demonen die te dicht bij Arya kwamen uit te schakelen.*
"klote beesten" mompelt hij
"Nou ja... waar was ik... oh ja, die steen had dus een aantrekkingskracht op een grote groep demonen, die ik dus per ongeluk hier naartoe opgeroepen heb... En nu vechten we dus tegen een kleine overmacht van ik denk 25 demonen tegen 1 van ons."
"Foutje, bedankt" laat hij er nog met een beschaamd gezicht op volgen.
*Langzaam maar zeker weet het kleine groepje steeds verder door te dringen tussen de demonen, ook al moeten ze nu in een cirkel vechten om iedereen te kunnen dekken, als Muad plotseling bijna struikelt. Half in paniek kijkt hij Arya met zijn rode ogen aan...*

01-09-08 10:38:08
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian hakt er flink op los, maar er zijn wel erg veel demonen. Eentje weet Madarian te raken op z'n linker schouder. Gelukkig kon Madarian het harnas zo gebruiken dat het maar een ondiepe snee is. Madarian steekt die demoon dwars door het hart.

Madarian vecht door, maar de wereld begint een beetje te draaien. Het zwaard van de demoon was vergiftigd. Gelukkig heeft Madarian een verhoogde weerstand tegen het gif waardoor hij er alleen maar wat duizelig van wordt.

Madarian neemt iets meer afstand van de anderen, maar blijft doorvechten. Drie demonen weten door de verdediging door te breken en stormen op Igor af.

Amber, de huishoudster, komt ook naar buiten. Ze heeft snel haar lichte harnas aangetrokken en heeft een paar dolken, waarmee ze een demoon in het linkeroog steekt, vlak voordat deze Igor wou slaan.*

01-09-08 17:33:24
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*grinnikt omdat een huishoudster een harnas en dolken heeft*

"vreemd"

*pakt zijn boog en begint te schieten vanaf een afstand*

01-09-08 17:52:27
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya steekt met haar zwaard recht in de borst van een van de demonen, en weert net op tijd een klauw af die probeert haar arm eraf te scheuren. ondertussen probeert ze naar Muad te luisteren.
" ik dacht dat..." begint ze, als Muad opeens ergens over struikelt.

Snel steekt ze haar hand uit om hem te helpen, totdat ze de rode omranding om zijn iris ziet. Ze helpt hem omhoog, snel een stoot ontwijkend. met vragende, bijna smekende ogen kijkt ze hem aan. wat was er zo opeens aan de hand?

01-09-08 19:00:46
nietmeer
*Muad knippert een paar keer snel met zijn ogen, totdat de rode gloed verdwenen is*
"Volgens mij is ie terug... Er is hier echt iets heel erg fout gegaan..."
*Muad verslaat nog een paar demonen, als hij plotseling heel houterig wordt tegengehouden. Hij wordt per direct geraakt door een paar demonen, en hij raakt overduidelijk snel verzwakt.*
(Muad) Dhib... wat ben je aan het doen?!
(Dhib) Jou aan het verslaan natuurlijk, wat anders! Ik ben eraan gewend geraakt om zelf controle te hebben, maar met een lichaam is alles toch makkelijker, dus jij moet maar opdonderen!
*De demonen laten hem ondertussen met rust, erop vertrouwend dat hun vergif zijn werk wel doet*
(Dhib) Dus wees maar een braaf engeltje, en sterf maar snel
"Dat.... Nooit!!!!" schreeuwt Muad uit, en met zijn laatste krachten, en erop vertrouwend dat de demonen hem met rust laten, krult hij zichzelf op, en begint hij op te laden.
(Muad)Arya! Madarian! Bescherm mij!!
*Dhib heeft blijkbaar door wat Muad aan het doen is, want iedereen hoort zijn stem door hun hoofd heen schalmen. Ze kunnen hem niet verstaan, maar er hangt zo'n dreiging aan de woorden, dat de bedoeling meteen duidelijk is. De demonen beginnen op Muad af te stormen om hem zo snel mogelijk af te maken.*

01-09-08 19:08:18
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
"Snel red Muad!"

*Ik ren naar Muad toe terwijl ik pijlen afschiet en tegelijk mijn zwaard trek*

*Eenmaal aangekomen sluit ik mijn ogen en sla ik woest om me heen, wanneer ik mijn ogen open liggen de meeste demon dood op de grond en heb ik een diepe snee in mijn keel die oploopt tot mijn schouder*

*Ik val op mijn knieen terwijl het bloed van me afdruipt*

01-09-08 20:51:23
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian begint Muad te beschermen. Arya neemt de andere kant. Ik hak zo'n drie demonen verrot, en weet meerdere slagen die voor Muad zijn af te weren. Igor is ook druk bezig met vechten.

Amber ziet dat Shinki ernstig gewond is geraakt en prevelt een spreuk. Het bloeden stopt en de slagader is tijdelijk genezen.

Vroeger was een agent voor de moordenaarsgilde, en haar 'normale' baan was heler. Als het vechten niet snel stopt en Shinki behandelt kan worden, is het onbekend hoe het met hem afloopt.

Amber rent op de demoon af die Shinki de nekwond heeft toegebracht. Ze steekt hem in de borst, snijdt z'n keel door en dan steekt ze beide dolken in z'n oren. Dat was haar 'handtekening' voordat Madarian haar wist over te halen om te stoppen met moorden.*

01-09-08 21:02:02
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya probeert krampachtig te zorgen dat Muad niet gewond raakt, en krijgt daarbij zelf ook een paar rake klappen, alhoewel lang niet genoeg om haar van haar taak af te houden. van binnen vloekt ze hartgrondig.

nooit meer zal ik zeggen dat ik het akelige gesar miste, nooit meer zal er ook maar een goed woord meer door mijn hoofd schieten als hij niet snel mijn geliefde met rust laat.

Nog een snee verschijnt op haar arm als ze een demon blokkeert die anders Muad had geraakt.

02-09-08 09:19:14
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Een demoon schiet een bliksemschicht op Muad af te schieten. Madarian zag wat de demoon probeerde en ging net op tijd tussen Muad en die demoon te staan.

De bliksemschicht raakte Madarian volop. Op het harnas van Madarian kwam even een vreemd symbool gloeiend tevoorschijn, waarna de symbool weer verdween. De demoon shrok van het symbool.

Madarian pakte een werpmes en gooit het mes naar de demoon. De demoon wordt in het rechteroog vol geraakt, valt dood neer en lost op in rook.

Madarian hakt van een andere demoon de rechterarm af, vlak voordat die demoon Muad wou slaan. De bijl die de demoon had valt naar Muad toe. Madarian weet de bijl net op tijd weg te slaan, maar Frostmourne is net IETS langer dan Madarian dacht. Muad krijgt een kleine snee in z'n gezicht, die erg koud aanvoelt. Maar het alternatief was vele malen erger geweest. Madarian heeft niet door dat hij Muad een sneetje bezorgd heeft.*

02-09-08 10:58:24
nietmeer
*Het zweet parelt op Muad's gezicht terwijl hij langzaam maar zeker een paar centimeter boven de grond begint te zweven en wit begint te gloeien*
Zet je schrap weet hij nog net door te seinen aan zijn vrienden.
*Plotseling strekt hij zich volledig, en slaat hij zijn armen uit. De onmenselijke hoeveelheid energie die hij in zichzelf had opgeslagen komt zo met een grote klap los.*
*Een band van wit licht breidt zich uit vanuit Muad, en slaat iedereen binnen een straal van ongeveer een kilometer tegen de grond, degene die hij tot zijn vrienden rekent sterkend, en de rest verzwakkend*
*Ondertussen stijgt er vanuit Muad een bloedrode wolk op, terwijl de doodskreet van Dhib door iedereens hoofd schalt. Met een grote klap knalt de wolk uit elkaar, alles in een omtrek van enkele meters bedekkend in een dun laagje bloed.*
*Dan stort Muad terug op de grond, en hij blijft stil op zijn zij liggen*

Ontopic:
Roleplay-notice: Iedereen die met mij vocht voelt zich als herboren. Wonden zijn geheelt, jullie zijn gezuiverd van het gif en jullie merken dat het afslachten van de demonen plotseling een stuk makkelijker gaat. Ze lijken plotseling een stuk trager te bewegen.

02-09-08 11:46:39
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Wordt op de grond gesmeten door de energie van Muad. Schudt even met z'n hoofd. Kijkt om zich heen en ziet Muad op de grond liggen. Alles is rood! Is dat een rooie waas of bloed? Staat kwaad op en gaat naar Muad toe. De demonen staan ook op en maken aanstalte om Muad aan te vallen. Ze lopen echter niet al te best, en lijken langzamer te reageren! Madarian ziet het werpmes vlakbij hem liggen die hij gebruikt had op die magiër demoon en pakt het op.

Madarian is eerder dan de demonen bij Muad en hakt in op de demonen. Hij vecht met 'Fury'! (kan niet op het Nederlandse woord komen...)

Amber staat ook op na de 'schokgolf' van Muad. Ze gaat Madarian helpen en samen zijn ze een perfect team. Ze verdedigen Muad en elkaar alsof ze één zijn.

Madarian kijkt tijdens het vechten even naar Muad. Muad is bewusteloos, maar ademt nog wel. Hetgene wat hij gedaan heeft moet al z'n energie gekost hebben!

10 minuten na de 'schokgolf' van Muad zijn er nog maar 6 demonen over. De rest ligt in stukken op het plein en vergaan tot stof.

Eén demoon is echter de leider, en is nog erg sterk. Hij is immuum tegen magische aanvallen, en ook tegen zwaarden.*

Madarian: Iedereen: Ik schakel die leider wel uit, maar dat kost veel energie! Zodra ik het sein geef, verdedig mij dan ook!

*Madarian gaat boven Muad staan zodat het verdedigen makkelijker is voor de anderen. Madarian laadt zich zo'n 10 seconden op.

Iedereen... NU!!!

Madarian vuurt een plasmaschot af die de demoons torso doorboort. Madarian stort na het schot uitgeput in, maar is nog wel bij bewustzijn.

Madarian was oorspronkelijk ontworpen als wapen voordat hij stierf en hier terecht kwam, en kan nog steeds dat wapen gebruiken, hoewel het veel meer energie kost, en veel minder effectief is. Eerst kon hij bergen en planeten verpulveren, nu kan hij alleen nog maar een krater van 5 bij 5 meter slaan.

Amber verdedigt Muad en Madarian uit alle macht. Madarian pakt een drankje z'n tas, en drinkt deze op. Madarian voelt z'n energie gedeeltelijk terugkomen...*

02-09-08 18:05:31
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*Voelt nieuwe krachten door zijn lichaam stromen en voelt zich als herboren*

*Laat zijn boog vallen en pakt zijn kromzwaard*

"Dit is voor de doden in Amoria!"

*En hij steekt zijn kromzwaard in de borstkas van de demoon*

Offtopic:
@Madarian
Fury is gewoon furie

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 .... 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven