hr
jaargang -24 - laatste artikel 11-4 18:00 - 75991 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 ...8 9 10 [11] 12 13 14 . 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

03-09-08 18:32:54
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Ook Madarian loopt even te struinen door z'n museum.

Een hoek met herinneringen aan z'n vorige leven: Het schip van Kippies, als schaalmodel nagebouwd, Twee standbeelden die goed lijken op Arya en Muad, met Staart en al, aan het duelleren. Ze hebben echter harnassen aan die in deze wereld gevonden zijn.

Er staan veel beelden met harnassen en wapens Ook staan er verschillende vitrinekasten met speciale dingen. Een zwaard die de vijand heelt is een heel apart ding.

Ook een schild die eigenlijk bij het harnas horen wat Madarian aan heeft, maar Madarian vecht liever met twee zwaarden. Madarian heeft alleen de helm nog niet gevonden die bij het harnas hoort. Als het harnas compleet is, schijnt het harnas ook veel beter bestand te zijn tegen fysieke wapens. Nu is het harnas vooral geschikt tegen magische aanvallen, maar wat minder tegen wapens.

In het midden staat een standbeeld met het legendarische Drakenzwaard. Alleen iemand met een goed hart kan het zwaard gebruiken en zet de vijanden in vuur en vlam.

"Kijk gerust verder Ik ga eventjes kijken hoe het met de anderen gaat. Vergeet niet om het museum weer goed op slot te doen."

*Madarian legt nog even uit hoe het museum op slot moet en gaat naar Djaq toe.*

"En Djaq, heb je een mooi boek kunnen vinden?"

03-09-08 18:50:13
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
"Zeker waten! Dit boek over drakenkruid wil ik zeker bestuderen"

"het drankje is trouwens samengesteld uit water,suiker en het zeldzame bergwater uit Moria"

"Kan ik hier overnachten? Het is een lange reis naar Moria en ik kan wel wat rust gebruiken"

03-09-08 18:56:21
Madarian
Oudgediende

"Tuurlijk! Herbergen zijn ook niet alles.8) En ik weet niet of je er weer snel vandoor moet. Morgen gaan we op jacht naar een gevaarlijke crimineel. Als je mee wilt gaan, dan kun je beter zo gaan slapen..."

03-09-08 18:57:32
Shinki
Erelid

"Koningin Moria heeft mij toestemming gegeven zoland te blijven als ik wil!"

Offtopic:
Zal ik weggaan of zal ik blijven?

03-09-08 19:12:21
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya kijkt nog even rond. ook zij vind de hoek die haar bekend voorkomt. voor een van de beelden blijft ze stokstijf stilstaan. zij stond daar, samen met Muad'Dhib. een glimlach verscheen over haar gezicht.
kennelijk zullen wij nooit worden vergeten...

03-09-08 19:51:29
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Shinki, als je mee wilt blijven spelen dan blijf je toch gewoon? Als je er genoeg van hebt, dan kun je teruggaan en/of 'sterven'. Aan jou de keus...8) Mijn keus is: hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Net een apart typfoutje: Er stond net 'hoe meer zieken hoe meer vreugd...:P

03-09-08 22:12:11
Shinki
Erelid

Offtopic:
Maar ik weet het niet echt...
Als ik blijf spelen zan ik demonen "aantrekken". vinden jullie dat erg?

03-09-08 22:12:20
nietmeer
*Muad ziet Arya met een glimlach op haar gezicht ergens naar kijken, en laat een wel heel bekende tas even voor wat het is, en gaat bij haar kijken*
"Wat zie je, meis?"
*Muad kijkt omhoog, recht in de versteende ogen van het beeld van Arya*
"Hey... dat zijn wij..."
Madarian heeft ons nooit vergeten in ieder geval... Bedenkt hij bij zichzelf, terwijl net Arya's gedacht binnen komt.
"Dachten ze in koor" zegt hij spontaan met een grijns op zijn gezicht...
"Moet je trouwens eens komen kijken, volgens mij heeft Madarian nog het een en ander mee genomen vanuit ons vorige leven. Of zou hij alles toch hier gevonden hebben?"
*Muad pakt een katana vast*
"Deze lijkt wel verdacht veel op de mijne..."
*Dan trekt hij het zwaard, en hij concentreert zich er even op. Het zwaard barst in vlammen uit, net als bij het eerste gevecht waarin Arya en hij samen hebben gevochten. Dan steekt hij het zwaard weer terug in de schede, de vlammen dovend*
"Erger nog... het is de mijne... Zou Madarian dat weten?"
*Met een jongensachtige grijns kijkt Muad in Arya's ogen*
"Ik ben benieuwd wat hij hier nog meer heeft liggen wat wij ooit gebruikt hebben. Help je mee zoeken?"

Offtopic:
@Shinki: Das niet erg, zolang je ze maar niet tijdens een of ander belangrijk moment op laat duiken ;) (Ben je net bezig de crimineel te onthoofden waar we op jagen: plop, demon onthoofd ipv de crimineel... das irritant...)
Een demonen aantrekkend persoon is vooral makkelijk als het even rustig is, en alles een beetje aan het doodbloeden is door te weinig actie...
Maar kijk wel uit dat je het niet door drijft, want uiteindelijk gaat het vervelen...
Het klinkt in ieder geval wel als een leuke queste om je te "genezen", als we die crimineel uiteindelijk te pakken hebben gekregen... (het is immer nooit slim om de koning kwaad te maken, dus die crimineel komt eerst ;) :P)
In het vorige RP-topic trok ik trouwens steeds mijn duivelse vader aan, die kwam steeds te pas en te onpas tevoorschijn. Totdat we hem uiteindelijk voorgoed verslagen hadden...
Nu ik er over nadenk... Die leeft nu weer, want die andere speelde in de toekomst...

hm... dat gespeel met toekomst/verleden heeft nog wel een paar voordelen... (6)})

Edit6: zucht... wel veel typfouten die ik eruit moet halen zeg...

03-09-08 22:23:21
Shinki
Erelid

Offtopic:
Het is niet echt een ziekte, de demonen zijn er gewoon op uit mij af te maken op de een of andere manier
*Muad en Arya lopen het museum uit en gaan naar Djaq en Madarian*

Muad: *gaapt* Het was een lange dag mensen! Welterusten.

*Iedereen knikt instemmend mee*

"Heer Madarian, waar moet ik slapen?"

03-09-08 22:38:52
nietmeer
Offtopic:
@Shinki: Zou je alleen wel zo vriendelijk willen zijn om mijn karakter geen handelingen te laten doen zonder dat ik toestemming heb gegeven om mijn karakter over te nemen?
Ik was namelijk nog het een en ander van plan in dat museum... moet alleen even wachten tot Arya weer wakker is ;)
Het einde van de dag in Real Time, hoeft niet te betekenen dat het in het RP-topic ook het einde van de dag is ;)
Arya en ik zoeken wel gewoon verder hoor :) Je hoeft heus niet te wachten tot wij boven komen om naar bed te kunnen ;):P

Je hoeft niet te wijzigen overigens, ik pas er wel een mouw aan...

En wat betreft dat "genezen", ik zette het niet voor niets tussen aanhalingstekens :P
In dit geval betekend dat dus dat we de demon of wat dan ook moeten doden die steeds die demonen achter je aan stuurt ;)
"Ik kijk morgen wel verder in dat museum, maar nu ga ik naar bed"
*Muad loopt naar het bed toe waar hij ook in was wakker geworden, gaat liggen, en valt per direct als een blok in slaap*

04-09-08 09:09:19
Arya
Oudgediende

Arya gaat nog even op de bank in de kamer zitten, maar zonder er veel van te merken gaat ze liggen en valt ze daar in slaap. haar handen houd ze dicht bij haar borst, alsof ze iets vasthoud dat er niet is. in werkelijkheid verlangde ze alleen maar de aanwezigheid van iemand dicht bij haar, een zachte aanraking zonder veel meer.

04-09-08 09:20:55
Madarian
Oudgediende

"Djaq, je kunt de tweede slaakamer aan je linkerhand gebruiken. Welterusten..."

*Madarian begint nu ook vrij slaperig te worden. Al dat drankjes maken en repareren heeft ook veel energie gekost.

Madarian loopt naar z'n eigen kamer. In z'n grote hemelbed gaat hij liggen en valt snel in slaap. Amber komt er even later bij liggen en kijkt of Madarian slaapt. Jammer. Madarian slaapt. Amber had graag nog een 'verzetje' gewild...8) Amber gaat dan ook maar slapen.*

04-09-08 15:59:02
Shinki
Erelid

*De volgende ochtend word Djaq wakker in een donkere plek, nat van het dieprode bloed*

*Hij probeert op te staan maar voelt zijn benen niet*

"AAAAAAAAAAHH!!!! Mijn benen!!"

*Huilt om zijn afgehakte benen*

Offtopic:
Een relatie met je huishoudster!?

04-09-08 16:10:35
nietmeer
*Wordt wakker van het geschreeuw van Djaq*
"Huh? wat is er met hem aan de hand?"
*Loopt naar Djaq's kamer, en valt stijl achterover van wat hij daar ziet*
"Ehm... Wat is er in moedersnaam hier gebeurd?!?!"
*Rent eerst naar Madarian toe, en trekt hem en Amber uit bed*
"Snel, kleed je aan, en ga dan snel naar Djaq toe, hij's in de problemen, en dat is nog een understatement"
*Dan rent hij naar Arya toe, die hij op een bank in de huiskamer ziet slapen*
*Ook haar maakt hij wakker*
"Waarom ben je er niet gewoon bij mij in gekropen? Ik heb niet voor niets een tweepersoonsbed." mompelt hij voor zich uit.
"Arya, wakker worden, Djaq is op een of andere manier zwaar gewond geraakt. Ik zag alleen maar bloed."
*Snel rent hij weer terug naar Djaq, en probeert met alle stof die hij kan vinden het bloeden van zijn benen te stelpen*

04-09-08 17:07:09
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Shinki, inderdaad. Ze is niet alleen maar m'n huishoudster... 8)
*Wordt ruw wakker geschud door Muad. Nog voordat Madarian kan vragen wat er aan de hand is, hoort hij het geschreeuw. Madarian staat op, trekt snel wat kleding aan, en gaat naar Djaq.

Eenmaal aangekomen bij Djaq, weet Madarian niet wat hij ziet. Een rood kleed? Het was toch blauw? Diepe wonden zitten in z'n benen.*

"Amber, pak de ehbo doos!"

Offtopic:
ik ga straks Djaq opereren, maar ik moet nu stoppen...

04-09-08 17:39:27
Shinki
Erelid

Offtopic:
Madarian mijn benen zijn afgehakt

04-09-08 17:42:33
nietmeer
"Ehm... Madarian, ik denk niet dat een EHBO-doosje voldoende is hoor...
Zijn benen liggen in een andere hoek van de kamer als hijzelf, en daar komt ook nog eens bij dat ie ondertussen liters bloed verloren is... Help liever eerst even met stelpen..."
*Ondertussen probeert Muad nog steeds het bloeden te stelpen*

04-09-08 17:43:18
Arya
Oudgediende

Arya hoort eerst zachtjes het gemompel van Muad, als zijnde in een droom. daarna voelt ze dat hij er echt staat, en haar wakker maakt. " hmm..? bloed? niet ketchup of een droom?" langzaam komt ze overeind, maar ziet dan dat Muad al weer is weggesneld, uit de huiskamer van Madarian en de trap op, naar Djaq zijn kamer.

"graag... alleen zeg het de volgende keer even." Mompelt ze zachtjes terwijl ze een beetje wakker probeert te worden. nu pas merkt ze hoe weinig slaap ze de laatste tijd heeft gehad.

04-09-08 17:51:16
Shinki
Erelid

*Word wakker uit een diepe slaap en ziet dat Muad probeert het bloeden te stelpen*

"Laat me... ga weg hij is hier nog steeds!"

*Mijn ogen worden groot en ik val weer flauw*

04-09-08 17:57:56
nietmeer
"Huh? Hij is hier nog steeds? Wat is hier..."
*Muad voelt plotseling een windvlaag richting zijn benen gaan, en hij springt verschrikt op
Als hij weer land staat hij net iets boven de grond*
"Huh? dat klopt niet... Hebben we hier een onzichtbare?"
*Een moment later wordt hij weer op de grond gekiept, maar met een koprol duikt hij weg.
Hij voelt nog net een wind over zijn hoofd heen gaan, en hij ziet wat van zijn haar naar beneden dwarrelen*
"Ok, onzichtbare, dit gaat leuk worden..."
*Snel pakt hij een reep stof, die hij voor zijn ogen bind*
*Stil staat hij te luisteren, zo nu en dan plotseling wegduikend, of springend. Hier en daar verschijnen er snedes in de muur en de vloer*
*Plotseling haalt Muad uit, en krabt hij met zijn nagels iets zijn huid open. Een bloedrode kras hangt in de lucht*

04-09-08 18:00:34
Arya
Oudgediende

Arya staat ondertussen weer normaal op haar benen, wakkerder dan eerst. opeens hoort ze een knal van boven komen. wat zijn ze daar in vredesnaam uit aan het voeren?! Arya loopt iets sneller dan normaal naar de kamer waar Djaq sliep, en ziet daar opeens een rode snede in de lucht hangen, bloed uit het niets druipend

04-09-08 18:02:50
Shinki
Erelid

*pakt in zijn bebloedde toestand zijn pijl en boog en schiet 3 pijlen naar de rode snede*

"Maak licht! hij is zichtbaar in het licht van de zon!"

04-09-08 18:04:37
nietmeer
"Huh? Waarom zeg je dat niet eerder?"
*Trekt de gordijnen open*
"Zo... eens kijken wat we hier hebben"

Offtopic:
Shinki: Aan jou de eer ;) Wat hebben we hier voor ons :P
Ow ja... ga nu eten, dus ben weer ff pleitos...

04-09-08 18:06:33
Arya
Oudgediende

Arya staat als verstijft te kijken als langzaam iets voor haar ogen rondom de grote rode wond verschijnt. alhoewel ze wakkerder was dan eerst was ze nog niet op haar best. het had de aandacht nu op haar gevestigt.
" Muad..? Djaq..? " fluistert ze, haar stem trillend. ze had veel gezien, maar ook zij had wel eens even slechte momenten.

04-09-08 18:07:40
Shinki
Erelid

*Omringt door licht word het wezen zichtbaar*

"Huh?

*Het wezen is een exacte kopie van Muad, Het snijdt ook heel snel in de borstkas van Muad zodat ze identiek zijn*

Offtopic:
Muad als je terug bent kan je dan die ik ben Muad nee ik ben Muad situatie doen?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 ...8 9 10 [11] 12 13 14 . 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven