hr
jaargang -23 - laatste artikel 15-5 18:00 - 74535 artikelen - nu online 57 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 4 .6 7 8 [9] 10 11 12 ... 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

02-09-08 18:48:51
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya word op de grond gesmeten dooe de enorme krachtenexplosie van Muad. langzaam krabbelt ze overeind, en ziet ze de demonen langzamer gaan, alsof iets hen tegenhoud op hun normale snelheid te bewegen en te denken. na een kleine inschatting ziet ze dat het de anderen wel afgaat.

snel rent Arya naar Muad toe, die bewusteloos op de grond is gevallen. haar zwaard legt ze naast hem neer en zijn hoofd legt ze op haar eigen schoot. met haar hand strijkt ze zachtjes over zijn gezicht. "je komt er wel doorheen." Ze fluistert zachtjes dingen, dat hij het goed heeft gedaan en dat het straks over is.

02-09-08 19:12:20
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Offtopic:
Umm Arya Muad is dus genezen

02-09-08 19:31:56
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
EDIT: nee... ieder die hij tot zijn vrienden rekend is geheeld.. hij heeft niks over zichzelf gezegt.

02-09-08 21:07:46
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian kan zich weer een beetje bewegen, maar vechten niet. Daarom pakt hij z'n speciale boog. Hij richt op een van de laatste demonen en vuurt een pijl af, die dwars door de torso van de demoon gaat.

De demoon valt neer. Dan pas ziet Madarian dat er een stadswacht achter stond, die de pijl nu in z'n schouder heeft. Er komen van alle kanten stadswachten aan.

Nadat alle demonen verslagen zijn wordt het groepje omsingeld.*

Madarian: "Hoe is de stadswacht er aan toe? Ik had hem niet gezien!"

*De commandant komt naar hem toe.*

Commandant: "Madarian... Ik had het kunnen weten. Jij let ook nooit op je omgeving! Je hebt niet alleen een stadswacht geraakt, maar ook het hoofdkwartier van de stadswacht! OEN! Eigenlijk zou ik je moeten opsluiten..."

*Madarian kijkt naar het gebouw van de stadswacht en ziet een gat in het dak zitten...*

Madarian: "OEPS! :$ Ik zal de schade vergoeden, zoals altijd... Maar eerst ga ik de stadswacht helpen die ik geraakt heb."

*Madarian staat op en loopt naar de geraakte stadswacht. Daar aangekomen haalt hij de pijl uit de schouder, verzorgt de wond, doet een helingsdrankje over de wond en spreekt een helingsspreuk uit.*

Madarian: "Je zult nog wel eventjes wat last hebben van die schouder. Dit is het beste wat ik kan doen. Hier. Dit is voor het maken van je harnas."

*Madarian geeft de wachter 40 goudstukken. Daarna loopt Madarian naar de commandant.*

"Als ik het van hieruit bekijk zal de schade zo'n 2000 goudstukken zijn. Ik zal straks het geld naar je toebrengen. Mocht het meer zijn, geef dan een seintje..."

02-09-08 21:09:51
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
"Kon de stadswacht niet eerder komen?
Of waren ze te druk bezig met kruimeldiefen executeren?"

02-09-08 21:13:11
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
Als niemand aan de stadswacht denkt wordt het moeilijk, nietwaar? 8)

02-09-08 21:15:40
nietmeer
*In de onderhand voor hem zo bekende groene wereld komt Muad weer bij*
"Huh? oh... ik ben dus nogsteeds bewusteloos..." mompelt hij bij zichzelf.
*Dan voelt hij een streling op zijn gezicht, als een lekker verkoelend lentebriesje dat opsteekt op een warme dag.*
"Arya.... Ik kom weer terug naar je toe..."
*Hij hoort dan haar fluisteringen op de wind.*
*Met een grote glimlach op zijn gezicht gaat hij weer liggen en hij doet zijn ogen dicht, wachtend tot de echte wereld hem weer op slokt*
"Ik kom naar je toe, mijn liefste" fluisterd hij zacht voor zich uit.

Ontopic:
Roleplay notice (alweer): Alleen Arya kan mij horen, omdat zij de enige is die mij op dit moment aanraakt
Offtopic:
@Shinki: Ik heb iedereen genezen, maar ik ben zelf nog bewusteloos

02-09-08 21:37:37
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*loopt een beetje rond en steekt dolken in demonenogen*

"Is er hier nog iets anders te doen?"

Offtopic:
Muad ik hoor je anders ook praten

03-09-08 08:19:18
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
nee, je ziet hem typen :P pas op de bowling zal je hem horen praten
door haar hoofd klinkt een stem, zijn stem. er verschijnt een glimlach op haar gezicht, terwijl er weer eens in haar borstkas een vonk ontspringt. "mijn lief... ik zal er altijd voor je zijn, waar je ook bent."

Arya kijkt snel nog even rond, en ziet dat Madarian het weer eens voor elkaar heeft gekregen in de problemen te raken met de autoriteit. de situatie zag er op de een of andere manier nu grappig uit nu het klaar was. met schuldgevoel moest ze toch een beetje lachen.

snel daarna gaat haar focus terug naar Muad, die ze nog steeds zachtjes over zijn gezicht aanraakt. "alles is goedgekomen, maar ik wacht alleen op jou." fluistert ze nog even. zijn stem in haar hoofd had haar gerustgesteld, hij zou zo weer bij haar zijn.

03-09-08 09:51:16
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian kijkt om zich heen.*

Madarian: "Zo te zien heeft Shinki de laatste demoon te pakken. M'n helm ziet er geeneen meer. Ik ga eventjes het geld pakken om de schade te vergoeden. Momentje."

*Madarian gaat naar z'n persoonlijk museum en haalt 2000 goudstukken uit een kist vol geld. Natuurlijk heeft hij ervoor gezorgd dat niemand hem kon volgen.

Eenmaal buiten geeft hij het geld aan de commandant.*

Madarian: "Nogmaals m'n excuses voor de schade."

Commandant: "Eens zul je door je geld heenraken of een stadswacht ombrengen als je zo doorgaat! Dan gooi ik je met plezier de diepste kerker in!"

Madarian: "Ik wens u ook een prettige avond.8)"

*De stadswachters gaan weer verder met hun normale werkzaamheden. Madarian kijkt naar Muad. Hij zit onder het bloed, maar hij lijkt niet gewond te zijn. Madarian kijkt in z'n tas. Nog maar één mana drankje... Hij pakt het drankje, tilt Muad iets op, stopt een buisje in z'n keel, en giet het drankje naar binnen. Het drankje heeft een positief effect op Muad. Z'n mana laadt snel bij, en Muad begint tekenen te vertonen dat hij snel wakker wordt.*

Madarian: "Laten we hem maar naar binnen dragen."

*Zo gezegd, zo gedaan. Muad ligt binnen een paar minuten op bed. Madarian gaat nog even naar buiten en kijkt of ze nog iets vergeten zijn. Er ligt buiten veel bloed...*

Wat een rotzooi voor m'n huis...:nee

*Madarian loopt naar binnen en pakt een fles chloor. Die giet hij over de grond om het bloed wat te verdunnen. Daarna begint het te regenen, waardoor de rest van het bloed helemaal wegspoelt.*

Bedankt, weergoden...8)

*Madarian gaat naar z'n werkkamer. Eerst maakt hij z'n harnas schoon, en repareert deze. Hierna geeft hij z'n wapens een opknapbeurt. Daarna gaat hij aan de gang om meer drankjes te maken.*

*Amber en Arya bekommeren zich om Muad. Amber haalt wat water, en samen verwijderen ze zoveel mogelijk bloed van Muads kleding en lichaam. Gelukkig was het bloed niet doorgedrongen tot de edele delen... 8)*

03-09-08 11:28:18
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
nou madarian! ik wou m wakker maken :P
Arya bedankt amber na een tijdje voor haar hulp en blijft dan alleen in een kamer achter met Muad. hij bleef langer weg dan ze eerst had gedacht, en gaf de schuld aan de wonden, en de mogelijke tijdsverschillen tussen de werelden. ze wist waar hij was, in het groene landschap.

03-09-08 12:13:49
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
Heb ik dat op één of andere manier getorpedeerd? Ik dacht het niet...
*Terwijl de alchemiespullen hun werk doen gaat Madarian naar Amber toe, die bezig is met het huishouden nadat Arya haar bedankte, en vraagt of Amber nog spullen heeft om te repareren. Wonder boven wonder heeft ze geen schrammetje. De dolken hoeven alleen maar geslepen te worden, wat Madarian zeer snel klaar heeft.

Daarna gaat Madarian naar Igor. Alleen de bijl moet een beetje geslepen worden, en het harnas heeft alleen een poetsbeurt nodig. Madarian slijpt de bijl, en laat de poetsbeurt aan Igor zelf over.

Madarian gaat verder met z'n rondvraag en komt bij de tovenaar aan, die in diepe slaap op bed ligt, en niet wakker was geworden van het gevecht.*

Als het gevecht hem niet wakker maakt...8O

*Madarian loopt verder en komt bij Djaq.*

"Hoi Djaq. Hoe gaat het? Je was flink gewond aan je nek, maar ik zie dat het al genezen is! Alleen nog een vaag litteken... Heb je nog wat dingen die ik kan repareren? Ik ben van veel markten thuis, onder andere ben ik een goede smid."

03-09-08 12:15:22
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
t leek mij niete dat Muad zo lang 'weg'zou zijn. nu is ie tijdens de versleepbeurt en het schoonmaken 'weggebleven'... voor de rest heb ik t wel weer beetje recht kunnen zetten

03-09-08 12:29:17
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Djaq z'n zwaard, pijl en boog en harnas zijn licht beschadigd. Madarian is snel klaar met de spullen en brengt ze terug.

Daarna gaat Madarian naar Arya en Muad. Eerst klopt hij zachtjes op de deur. Arya antwoordt. Madarian komt zachtjes naar binnen.*

Madarian fluistert: "Hoe gaat het met Muad?Al verandering? Is er nog iets nodig? Ik ben bezig met de spullen aan het repareren. Heb jij ook nog spullen die gerepareerd moeten worden?"

03-09-08 12:32:36
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
geklop op de deur. "kom maar binnen."
Arya zie Madarian binnen lopen, en luistert naar zijn vragen.

"hoe Muad het doet weet ik even niet.. maara verandering is er al wel." en sprijd een glimlach uit over haar gezicht, die dan snel weer wegglijd.

"spullen... volgens mij heb ik mijn zwaard aardig vernield." Arya haalt behendig het zwaard uit haar schede en geeft deze aan madarian. "denk je dat je er nog iets me kunt? want ikzelf blijf liever hier totdat Muad weet terug bij zinnen is."

03-09-08 12:42:14
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Kijkt naar het zwaard.*

"Die is goed gebruikt...8) Ik zal kijken wat ik kan doen."

*Gaat weer naar de werkkamer en bekijkt de drankjes. Klaar. Eerst de volgende drankjes in orde maken. Daarna gaat Madarian aan de slag met het zwaard van Arya.

Na een kwartier is het zwaard klaar, scherper dat hij ooit geweest is. Madarian loopt terug naar Muad en Arya. Hij klopt op de deur. Arya laat Madarian weer binnen.*

Madarian fluistert: "Zo, je zwaard is klaar. Ik heb hem zo scherp mogelijk gemaakt. En als je nu iemand raakt, krijgt hij ook nog een schok na. Raak mijn harnas maar eens aan."

*Arya doet wat Madarian vraagt. Een schok komt van het zwaard af, en het vreemde symbool op het harnas van Madarian wordt weer zichtbaar en gloeit, waarna het symbool weer verdwijnt.*

"Zie je wel?8) Is er al verandering bij Muad? Heb je hem al wakker gekregen?"

03-09-08 15:25:47
nietmeer
Offtopic:
Even terug in de tijd hoor :P
@Madarian: Ik had al gehoopt dat je dat zou doen ;)
*Muad blijft rustig stil liggen wachten tot zijn energie opgeladen is, als hij plotseling een ruwe aanraking voelt.
Een moment later voelt hij een hard voorwerp zijn mond in geduwt worden, waar een brandende vloeistof uit komt.*
*Al hoestend en proestend komt hij overeind, van binnen op Madarian scheldend. Maar al snel merkt hij dat het drankje van Madarian zijn lichaam helpt weer terug op te laden. Hij gaat weer liggen, en merkt al snel dat zijn groene wereld in een vortex van kleuren oplost*
"Ik ben nu snel weer bij je, lief!" roept hij nog snel uit, wetende dat ze hem kan horen, voordat hij ook in zijn gedachtenwereld bewusteloos raakt.
*In de zwartheid van zijn bewusteloosheid gaat hij snel opzoek naar het baken dat Arya altijd voor hem geweest is, en na een klein tijdje ziet hij haar zitten, en vliegt hij naar haar toe.*
*Even later slaat hij zijn ogen weer open, maar hij doet ze snel weer dicht omdat het licht nog pijn doet aan zijn ogen. In zijn rug voelt hij het bed waar hij op ligt, inclusief alle kreukels die ze er niet goed uit hebben gestreken.
Naast hem voelt hij Arya.*
*kreunt* "Goedemorgen liefste, kun je dalijk zo vriendelijk zijn om Madarian een trap onder zijn reet te geven? Dat mana-drankje wat hij me gaf brande als de neten..."
*Voorzichtig doet hij zijn ogen weer open om nog snel een glimps van Arya op te vangen, maar het licht verblind hem nogsteeds*
"En mogen de gordijnen dicht?"

03-09-08 15:58:27
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Arya heeft net de gordijen dicht gedaanen dan wordt er weer geklopt op de deur. Madarian komt weer binnen en ziet dat Muad wakker is!

Madarian krijgt een trap van Arya! Madarian trekt een apart gezicht en wrijft over de zere plek. Madarian vraagt zich af waarom hij die trap krijgt. Na de uitleg van Arya gaat hij naar Muad toe.*

"Hoi Muad. Het was een meesterlijke zet wat je gedaan hebt. Hoe gaat het? Heeft dat mana drankje nog een beetje geholpen? En wat was er mis aan?"

03-09-08 16:03:51
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
MADARIAN! :{ dat is gemeen, kan ik !@#&%*#$@ mijn hele stuk weer aan gaan passen :{
kort nadat hij was weggegaan komt Madarian weer binnenlopen met haar zwaard. ze doet keurig wat hij haar vraagt. " zeker goed gedaan!" een tijdje later vertrekt hij weer.

Arya kijkt op als ze Muad zijn stem weer hoort, deze keer niet in haar hoofd maar van naast haar. ze lacht als hij haar vraagt Madarian een trap te geven. "is goed hoor." blij staat ze op, geeft hem een zoen op zijn wang en doet dan de gordijnen dicht. wel ziet ze dat Muad nog eventjes zijn ogen dichthoud.

Madarian komt weer binnenlopen. bij de eerste kans die ze krijgt haalt ze uit en geeft Madarian een flinke trap, waarna ze meteen in de lach schiet als ze een vragende en beschuldigende blik van madarian naar haar toe krijgt geworpen. "Muad vroeg me je eventjes een trap te geven voor dat mana drankje, het scheen niet al te plezierig te zijn." Arya draait zich om en kijkt weer naar muad.

03-09-08 16:11:51
nietmeer
*Grinnikend ligt Muad op zijn bed, om de zoveel tijd toch ook een kreetje van pijn uitend*
"Dank je, schat"
"Ow... al mijn spieren doen pijn... wat heb in moeders naam allemaal gedaan buiten?"
*Langzaam doet Muad zijn ogen nu weer open, een zucht van verlichting slakend als hij ziet dat de gordijnen dicht zitten.*
"Leuk je weer te zien, meis" zegt hij met een grote grijns tegen Arya.
"Kan iemand me alsjeblieft nu vertellen wat ik heb gedaan tussen het moment dat mijn lieve broertje me dood wilde en nu?"
*Voorzichtig gaat hij een beetje verliggen, zodat hij Madarian, en vooral Arya beter kan aankijken.*

03-09-08 16:12:08
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*Loopt naar de rest toe*

"Is Heer Muad bij zinnen?"

03-09-08 16:19:08
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya gaat naast de Liggende muad zitten, en strijkt langzaam een beetje over zijn arm.

nog voordat ze wil beginnen hoort ze dan Shinki binnenkomt. " oh Shinki. hij is net wakker. ik wou net gaan uitleggen wat er precies was gebeurt terwijl hij buiten bewustzijn was..."

03-09-08 16:22:23
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Kijkt Djaq aan met een pijnlijk gezicht.*

Madarian tegen Djaq: "Ja. En als dank dat ik hem geholpen heb krijg ik nog een trap ook...:("

*Arya en Madarian vertellen in geuren en kleuren wat er allemaal is gebeurd.*

Alleen Arya en Muad kunnen de volgende gedachte horen:
Als je straks voldoende hersteld bent, zullen we dan naar m'n persoonlijk museum gaan? Ik weet nog niet of ik die andere twee kan vertrouwen. Daarvoor ken ik ze te kort. De zon gaat ook net onder, dus als jullie eerst willen slapen, dan is dat ook goed...


03-09-08 16:23:41
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
"Ik heb hier een drankje..."

*Geeft Arya het drankje*

"Dat zal hem wel genezen"

Offtopic:
Ik heet hier dus Djaq

03-09-08 16:24:01
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
oh jippie.. Djaq, dat moet ik even onthouden :ja
Arya ziet dat Madarian al weer eens het woord geeft genomen en corrigeert hem soms op een paar aantal punten, terwijl ze dicht bij Muad blijft.

Arya pakt daarna het drankje van Djaq aan, en kijkt ernaar. " het valt altijd te proberen.." Ze kijkt naar Muad, of hij het goed wil keuren.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .6 7 8 [9] 10 11 12 ... 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven