hr
jaargang -24 - laatste artikel 19-4 08:00 - 76013 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 30 31 32 [33] 34 35 36 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

09-10-08 19:47:04
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*Als ik weer bij zinnen ben pak ik een flesje bloed uit mijn rugzak en drink het op*

"Aaaah, ik ben terug!"

Offtopic:
Hotwasabi hoe heet je in het rolepay topic?

09-10-08 21:29:12
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
"Djingie... je ziet er niet uit al iemand uit het ford. hoe kwam je precies hier?"

Arya trilde nog wat. Madarian had de schildwachten perfect voor de gek kunnen houden.

09-10-08 21:31:17
Shinki
Erelid

Offtopic:
damn ik lijk wel dronken...

09-10-08 23:10:08
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian probeert op te staan om naar Djaq te lopen, maar staat erg wankel op de benen. Als hij vooruit probeert te lopen zwalkt hij naar links en rechts. Daarna valt Madarian weer neer.*

"Die bijwerkingen was ik vergeten. Jullie moeten het eventjes zonder mij stellen in een eventueel gevecht. Djingie, kun je wat meer over jezelf vertellen?"

*Terwijl Djingie wat meer over zichzelf verteld, komen 3 bandieten binnen om de lichamen op te halen om te begraven. Ze hadden niet op het gezelschap gerekend en dachten dat het andere bandieten waren.*

10-10-08 08:22:47
hotwasabi
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 15
Wnplts: lettele
zullen we de bandieten killen?? (BTW, ik ben een rogue, en kan mensen killen met een dolk. en kan 'traps' zetten

10-10-08 16:22:08
Madarian
Oudgediende

*Madarian probeert op te staan om te vechten, maar het lichaam wil niet meewerken. De bandieten beginnen te greinzen. Ze lopen op Madarian af en trekken een wapen.*

"Euh... Help?"

*Madarian probeert een dolk te pakken voordat de bandieten bij hem zijn. Beter iets dan niets.*

10-10-08 16:40:07
Shinki
Erelid

*Ik trek mijn kromzwaard en ga in defensieve positie voor Madarian staan, terwijl ik mijn tanden laat zien*

"Durven jullie ook tegen een onsterfelijke?"

10-10-08 16:59:52
hotwasabi
Junior lid

*ik pak ren naar een hoek en spring omhoog naar een bandiet. ondertussen pak ik mijn dolk en steek de bandiet in zijn rug. waar door hij dood neervalt. maar ik kom verkeert neer op de grond, struikel en val vol met me gezicht in de puin hoop*

"WHaaaaaaiii,,, "auw"

10-10-08 20:56:14
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Aan jullie hoe je het gevecht wilt laten verlopen...8)
*Een bandiet valt Djingie van achteren aan en weet hem net een ondiepe snee te geven in z'n linkerarm. De andere valt Djaq aan.

Madarian probeert weer op te staan, maar komt niet omhoog.*

"Irritant om zo goed als hulploos te zijn... Jullie moeten het nog even zonder mij doen..."

*De bandiet waar Djaq mee vecht komt te dicht bij Madarian. Madarian haalt uit en raakt de bandiet in z'n rechteronderbeen. Helaas is het ook maar een ondiepe snee.*

10-10-08 21:54:17
Shinki
Erelid

*Terwijl de bandiet kermt van de pijn werp ik mijn zwaard in zijn kruis 8O*

"in your face motherfucker! Shit nou moet ik met mijn boog schieten"

*Ik trek mijn boog en zoom in op het kruis van Djingie's belager, ik laat de pees ontspannen en luister tevreden naar het gejank*

"I feel good!"

11-10-08 10:50:56
nietmeer
*Muad kijkt Djaq's aanvallen met opgetrokken wenkbrauw aan.*
"pfff.... Jij bent ook sadistisch bezig vandaag zeg." mompelt hij terwijl hij probeert om een bendelid van zich af te houden, terwijl hij langzaam naar Madarian toe schuifelt.
"Man, val toch dood neer!" mompelt hij geïrriteerd, terwijl de bandiet spontaan doet wat hem opgedragen wordt. "Huh?"
*Dan ziet hij een mes uit de ruggengraat van de bandiet steken* "ow..."
*Bij Madarian aangekomen legt hij even een hand op zijn schouder, en stuurt hij wat energie naar Madarian toe.*
"Ik denk dat jij er meer aan hebt, maat. Gaat ie weer een beetje?"
*Dan werkt hij zich weer een weg door de vechtende massa heen naar Arya, die hij met een verwonderde blik aankijkt, zonder dat hij er zelf wat aan kan doen.*
"Zullen we maar even gaan samenwerken om deze mooie jongens naar een andere wereld te helpen? Ik ben benieuwd hoe je nieuwe magische krachten zich manifesteren."
En ik zei trouwens dat je een veel grotere, en mooiere trouwens, aura hebt gekregen stuurt hij nog even snel door zonder dat iemand anders het kan horen

11-10-08 12:13:37
Shinki
Erelid

"Wat zou jij doen als je net onthoofd was door die hufters?"

*Zeg ik een beetje geiritteerd terwijl ik net een bandiet van zijn edele delen ontdoe met een werpmes*

11-10-08 12:19:41
Madarian
Oudgediende

"Bedankt Muad!"

*Dankzij Muad voelt Madarian zich weer wat beter. Madarian pakt zijn boog en richt een pijl op de aanvaller van Djingie. Net als Madarian de pijl afschiet valt de bandiet op de grond van de pijn. De pijl ketst af op de muur.*

"Sh.... Meer oefenen..."

*Madarian pakt de volgende pijl en richt weer...*

11-10-08 13:49:30
hotwasabi
Junior lid

*ik word weer wakker en schrik me rot door de bandiet die ligt te gillen als een meisje.*

"shit, ik ben mijn dolk kwijt." *pakt een stuk hout uit het ingestoorte dak en sla er mee op de bandiet. Ik sta op en kijk nog even duizelig rond. Dan zie ik mijn dolk en pak die op*

(hoeveel bandieten zijn er nog over??)

11-10-08 14:51:55
Shinki
Erelid

Offtopic:
stuk of 57

11-10-08 18:44:40
nietmeer
"Graag gedaan hoor, Madarian." roept Muad naar hem.
*Dan kijkt hij Djaq weer aan*
"Wat ik zou doen als ik net onthoofd was, Djaq? Waarschijnlijk dood blijven liggen... Of anders zijn kop eraf slaan, zodat ie weet hoe ik mezelf voelde...
Maar alle gekheid op een stokkie, denk je niet dat al dat hoge gekrijs niet een klein beetje ongewenste aandacht op ons vestigt?"
*Hij is nog niet uitgepraat, of een extra groepje bandieten komt de gang binnengestormd.*
"Als je het over de duvel hebt...." mompelt Muad, terwijl hij naar nog een werpmes grijpt.
*Met een vlotte beweging van zijn pols beland het mes tussen de ogen van een verbaasd kijkende bandiet, die met een zucht in elkaar zakt.
Dan steekt Muad zijn hand naar achter, alsof hij verwacht dat iets of iemand hem een extra mes aangeeft*
*Zo blijft hij even staan, en na een klein moment verschijnt er een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht*
"Staart?"

Offtopic:
56 dus... :P;)

11-10-08 19:34:09
Shinki
Erelid

*Ik zucht en reik Muad en stuk of vijf werpmessen aan*

"Voortaan zorg je voor je eigen messen"

*Terwijl ik op God of war style vervecht sterven er al snel een stuk of 5 bandieten*

Offtopic:
56+10 nieuwe bandieten-5= nog 61 bandieten :D

11-10-08 22:10:31
Arya
Oudgediende

"ah gatver.." Arya staat op en pakt haar zwaard. later zou de tijd zijn om alles eens te bekijken. nu bleek de noodzaak hun leven te zijn. " Djingie! achter je!" Met haar zwaard doorstak ze net een van de bandieten door de keel, en probeerde ze een ander af te weren met het gevest, wat maar net lukte.

"lijkt mij trouwens een prima Idee Muad." Met een grijns beantwoord ze zijn blik, en schopt een van de bandieten hard in het kruis met haar nieuwe 'wapens', gemanifesteerd in de schoenen. zo, die is alvast gecastereerd.. eens kijken of er nog wat meer vrijwilligers zijn..

"Madarian! richt net onder de schouder! daar is de uitrusting die ze dragen wat zwak!"

11-10-08 22:14:47
Shinki
Erelid

"He Arya zoek je eigen vechtstijl!"

*Ik pak twee dolken en spring in de lucht terwijl ik ze ronddraai, daardoor meerdere ogen uithakkend*

"Can you walk with a knife in your eye?"

*Vraag ik me af terwijl ik de laatste bandiet in zijn oog steek*

"Nog een stuk of 40 denk ik!"

11-10-08 22:35:45
hotwasabi
Junior lid

"shinki,, en dan zeg jij dat Arya haar eigen vechtstijl moet zoeken. je pikt net mijn coole moves af."

*rukt de werpmessen uit de lichamen en geeft ze terug aan de eigenaars. zoekt ondertussen ook nog of er nog handigge wapens enz zijn en kijkt of er nog mensen wat willen.*

"zullen we maar snel hier weg gaan voor dat er nog meer bandieten komen en er iets ergs gebeurd."

*"'NET ALS IK DAT ZEG HOREN WE BELLEN LUIDEN'"*

11-10-08 22:39:09
hotwasabi
Junior lid

Offtopic:
srry, als er soms spel fouten in zitten (ik ben dyslekties, *hoe de f*** schrijf je dat.)

12-10-08 00:06:50
nietmeer
Offtopic:
@hotwasabi: Er wordt hier alleen gezeken om je spelfouten als we helemaal niet meer begrijpen wat je bedoelt... dus ik denk dat het wel goed komt ;) Iedereen maakt wel eens een foutje, is niets ergs aan hoor :D
*Muad pakt afwezig de messen van Djaq aan*
"Dank je Staart... Dat duurde even, was je ze kwijt?"
*Hij werpt een van de messen richting een bandiet die net bezig was Madarian te besluipen als hij Djaq naast zich ziet staan*
"Jat jij trouwens niet haar vechtstijl, Djaq? Ik heb soms het gevoel dat het vooral vrouwen zijn die noten kraken..."
*Dan kijkt hij even met een schuim oog naar Arya*
"En dat ze het vaak nog met een sadistisch genoegen doen ook nog" laat hij fluisterend op zijn opmerking volgen.
*Muad kijkt even in de ontstane rust om hem heen, en ziet dat de rest zich makkelijk weet te verweren.
Dan komt een tweetal bandieten zijn kant op lopen. Hij tikt Arya even op haar arm om haar te waarschuwen, en begint dan te mompelen. Blauwkleurige vlammen springen spontaan op rondom zijn dolken.*
*Dan klinkt het alarm*
"shit... het gaat druk worden hier dalijk...
Staart, zwaard, nu!"

12-10-08 08:21:15
Arya
Oudgediende

"Djaq, als het al jatten is ben er dan trots op!" Als Muad op haar schouders tikt kijkt ze om en ramt haar zwaard recht door de maag van een van de bandieten. " Muad, Staart is er niet, je zult zelf je zwaard moeten pakken!"
In her gewoel lukt het een van de bandieten Arya te laten struikelen. ze vloekt even hevig, en plaatst dan haar hand op de grond om een gemene trap naar boven te geven. " die krijg je terug." mompelt ze even en staat op.

"dat verrekte alarm!" Als het aan haar had gelegen was ze gaan proberen het alarm uit te zetten. zo een grote overmacht was toch niet normaal meer? maar ze kon en zou gaat vrienden niet in de steek laten.

Net als een dolk van de bandieten haar drijgt te raken krijgt ze hem in het oog. de man lijkt plots te bevriezen. wat... Gebruik makend van de situatie pakt ze de man zijn dolk af en steekt deze in zijn hand.

12-10-08 10:47:42
nietmeer
"Heh? Wat bedoel je? Staart is er niet meer?"
*Dan voelt hij plotseling de stroom magie die van Arya afkomt, en ziet hij een man bevriezen in zijn bewegingen. Dit brengt hem in een klap weer terug in het heden.*
"Wow.. Arya..." mompelt hij verbaasd voor zich uit, terwijl hij blind in zijn rugzak begint te graaien.
*Al snel vist Muad zijn katana uit zijn tas*
"Hoe komt dat ding daar eigenlijk" vraagt hij zich hardop af, terwijl hij het zwaard direct ui zijn schede trekt, en op die manier meteen een van de bandieten weet te onthanden die hem probeert te steken.
*De bandiet heeft echter nog een dolk in zijn andere hand, met met alle woede die hij heeft ramt de bandiet de dolk in de schouder van Muad*
*Een luide kwade schreeuw volgt, en Muad zijn voet schiet in een reflex omhoog, linea recta de bandiet zijn kruis in*
*De bandiet geeft echter geen krimp, en met een onmiskenbare vrouwenstem hoort hij haar zeggen: "Dat werkt bij ons niet hoor..."
"Maar dit wel" zegt Muad door zijn op elkaar geklemde tanden heen, als hij met een welgemikte steek de vrouw recht in haar hart raakt.
*Snel gooit Muad zijn zwaard over naar zijn linker hand, want zijn rechter begint gevoelloos te worden door de dolk in zijn schouder*
"Madarian! Ik heb je hulp nodig!" roept hij uit.

12-10-08 11:25:26
Shinki
Erelid

*Ik word langzamerhand wel moe en vecht steeds slechter, maar ik zie een wankelende bandiet en schiet een pijl in zijn kruis©®©®©©©*

"Daar staat kopierecht op!"

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 30 31 32 [33] 34 35 36 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven