hr
jaargang -24 - laatste artikel 26-4 18:00 - 76035 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 154 155 156 [157] 158 159 160 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

09-06-10 13:43:35
linctus
Oudgediende

WMRindex: 1.339
OTindex: 17.058
Offtopic:
Quote MuseMatt:
mensen, rustig. leer cheff even de RPG regels en geef hem een kans

Het voordeel van een modje dat ook ooit dit topic heeft gespeeld. Maar ik denk dat we dit wel in de hand kunnen houden MM.

Cheff je moet je niet laten ontmoedigen. De meeste van ons zijn wel lief :P

Lees de regels op de eerste pagina

@ Demion
Ik laat Ulysses dadelijk wel makkelijk wegkomen. Het plan is helemaal niet om de spionen eerst te vermoorden. En in een hoekje drijven is niet mijn bedoeling. Ik heb zelf eerst gekeken hoeveel mogelijkheden ik zelf kon verzinnen als antwoord.

09-06-10 13:45:07
Demion
Oudgediende

WMRindex: 4.305
OTindex: 3.487
Offtopic:
@linctus: moeilijk maken betekend niet iedereen in een hoekje drijven tot er geen uitweg meer is voor verrassingen. een beetje matigen lijkt mij een goede keuze om het verhaal iets makkelijker verder te laten gaan.

@cheff: welkom, mocht je mee willen doen

@Arya: volgens mij merkte ik het over Mar op... en kalmeer sweety ;) hij is nieuw en snapt misschien nog niet helemaal hoe t werkt

@MuisMat :P:Hoi! jammer dat jij ooit gestopt ben ;)

@Iedereen:Het spijt me dat ik eigenlijk niets kan typen (behalve dit stukje dan :P) ik hoop snel weer te reageren zodat Demion en Luna dichter bij kunnen komen.'K zal ook weer verder daan met Duncan, zodat alles weer verder kan.... waarschijnlijk morge ochtend

09-06-10 13:47:18
cheff
Erelid

WMRindex: 123
OTindex: 2.171
Offtopic:
nergens gelezen dat ik arya nie mocht bespringen

09-06-10 13:48:10
Demion
Oudgediende

Offtopic:
@cheff: zijn wel meer mensen die dat willen, maar klappen krijgen als ze t doen :P (geintje Arya ;))

09-06-10 13:51:06
MuseMatt
Oudgediende

WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
Offtopic:
tja demion, ik zou best wel weer kunnen gaan spelen maar ik weet niet hoe lang ik dit weer kan volhouden. bovendien licht Creanan nog steeds ergens in de ziekenboeg geloof ik :P?

09-06-10 13:51:24
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
Cheff:
( quote van de eerste post in dit topic )
Een ander ding waar heel erg op gelet gaat worden zijn de auto-hits op een speler. Als je een andere speler, of een Boss (die ook door specifieke spelers gespeeld gaan worden), probeert te slaan/schoppen/spiezen/verbranden/weet-ik-veel-watten laat dan in het midden of je hem of haar ook raakt. Dan heeft de ander ook nog de mogelijkheid om de slag af te weren....

aka: niet voor mij schrijven, ik wil mijn character haar naam niet zien in jou posten als zijnde dat ze iets doet, tenzij ik je toestemming heb gegeven dat je mijn character mag gebruiken. die heb je bij deze NIET.
en bespringen valt ook onder auto-hits.

Verdere vragen?
Ja, ik explodeer zodra nieuwe mensen ongevraagt met hun tengels aan mijn character zitten.
Je bent welkom om het opnieuw te proberen, maar leeeeeees die eerste post een stuk of 10 keer door, dan hoef ik niet nog eens uit mijn vel te schieten

09-06-10 13:52:03
Odysseus
Oudgediende

WMRindex: 500
OTindex: 11.169
S
Offtopic:
Bespringen kan wel, maar tegelijkertijd liet je haar ook:
Uit de bosjes komen.
Dingen zeggen die niet erg Arya-achtig zijn.
Waarschijnlijk zou onze lieflijke elf Arya in vloeken uitbarsten(A)

Ik kom er wel uit (letterlijk?) maar een beetje vrijheid zou inderdaad geen kwaad kunnen. Straks voelt Ulysses zich nog genootzaakt een moordpoging op de Linctum te doen en dan te zeggen dat het een ongeluk was om te zorgen dat hij weg kan komen!

09-06-10 13:52:17
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Offtopic:
Kalmte zeg, iedereen heeft moeten leren fietsen, tis maar een spel en als er zo op wordt gereageerd dan zul je weinig vers vlees erbij kunnen krijgen 8O

09-06-10 13:55:55
Demion
Oudgediende

Offtopic:
Quote Kpuc:
Kalmte zeg, iedereen heeft moeten leren fietsen, tis maar een spel en als er zo op wordt gereageerd dan zul je weinig vers vlees erbij kunnen krijgen 8O

Amen _O_

09-06-10 13:56:13
ChrisM
Erelid

WMRindex: 702
OTindex: 4.067
S
Quote Kpuc:
vers vlees

komt een 'klein balletje gehakt' verlegen het hoekje omkijken in de vorm van een klein slank gouden tijgertje.

Offtopic:
dit was dus in het spel:ja

09-06-10 13:57:40
MuseMatt
Oudgediende

WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
Offtopic:
gebruiken jullie AUB ook even de tag voor offtopic? dat houdt het gescheiden of je rpg post of offtopic ;)

09-06-10 13:58:14
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Offtopic:
Uhm, das vaag, ik tik op edit en krijg een quote op mezelf 8O

09-06-10 14:02:57
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
Ik heb altijd moeite met namen verzinnen. Dus vooral namen haal ik het uit spellen, boeken en films. En inderdaad, veel situaties haal ik daar ook vandaan, maar probeer het op een aparte manier te brengen, zoals b.v. de situatie met Jereth. Ik laat Cheff's post even achterwege bij deze post, totdat ik weet of het wel of niet goed gaat. En elk begin is moeilijk... En eventuele verdere discussie alsjebleift via mails voeren, anders zijn er teveel off-topic posts achter elkaar.
*Amber en Madarian sluipen zachtjes achter Arya aan. Die elven oren van Arya horen meer dan die van hun...*

---

*Ruby moet binnen zien te komen. in het kasteel van Skingrad. Maar hoe? Zo maar naar binnen lopen lukt niet. Die bonus spreekt haar wel aan. Ze leest haar orders nog een keer door. Ze had na de bonus niet verder gelezen. Er staat in dat er een geheime gang is naar de kerkers van het kasteel, maar waar is onbekend. De assistent weet dit echter wel, en gaat elke avond naar de Drie Zussen Inn. Sh**! Daar zit Damassiah ook! Hoe moet ik dit oplossen? Eerst zorgen dat Damassiah geen probleem meer is. Maar hoe?*

09-06-10 14:08:05
ChrisM
Erelid

S
Er staat een klein mager gouden tijgertje als een standbeeld bij een boom
En zegt plots:
'Goedemiddag'
tegen wat voorbijgangers.
Offtopic:
Dit is dus mijn character, en zal niet veel tijd hebben, maar duik af en toe even op, als jullie het goed vinden:P
De onbekende, oninteresante voorbijgangers rennen van schrik weg.
en ChrisT loopt verder en gaat verderop in een boom liggen.

09-06-10 14:15:32
Odysseus
Oudgediende

S
Offtopic:
Introductieposts zijn niet meer wat ze eens waren:+
Dan was de mijne (hij staat ergens halverwege) toch wel een tikkie langer. Hum.:P

09-06-10 14:16:17
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya sloop, liet nauwelijks een geluid horen. Ze moest stilletjes toegeven dat ook Madarian en Amber zich behoorlijk goed stil wisten te houden. Opeens schoot er een glimlach over haar gezicht, ze had het inderdaad goed gezien, het was haar groep bekenden. Ze liet een diepe zucht van opluchting ontsnappen. Andrax zag ze stil zitten, maar Dusseldorp leek mokkend op de grond te zitten. De glimlach veranderde in een gemene grijns, ze was waarschijnlijk door Andrax al opgemerkt, maar Dusseldorp leek niets door te hebben.

Ze draaide zich om maar Madarian en Amber. "Sh.. blijf even hier zitten, ik wil iets leuks doen.." Ze gaf met haar hoofd een kleine beweding naar de richting van Dusseldorp, zodat de twee wisten wat ze precies bedoelde. Zonder verdere uitleg sloop ze een andere kant op, zodat ze van achteren aan zou kunnen komen lopen.

Voorzichtig vermeed ze elk blaadje, elke tak die onder haar voeten zou kunnen breken of zelfs maar knisperen, zodat ze opgemerkt zou kunnen worden. Langzaam maar zeker sloop ze dichterbij, totdat ze prachtisch achter hem stond. Ze grijnsde, bukte een beetje en riep in zijn oor: "BOE!"

09-06-10 14:21:54
Demion
Oudgediende

Luna duwde de struiken opzij en viel verschikt op haar gat. Ze kon nog net een schreeuw inhouden door haar handen voor haar mond te slaan. Pas nadat Demion achter haar door de struiken kwam zetten realiseerde ze zich dat ze bij de anderen waren aangekomen. Demion keek even verbaast naar de anderen die ook verschikt omkeken. Hij krabbelde even achter zijn hoofd. “ik heb helemaal niet aangevoelt dat jullie hier zaten” sprak hij zacht en stak een hand uit naar Luna om haar overeind te helpen.

09-06-10 14:30:37
ChrisM
Erelid

S
ChrisT heeft alles zien gebeuren vanuit een boom en springt naar beneden zonder een geluidje te maken, ondanks dat hij zo zwaar is,
Offtopic:
omdat het van goud is, is het heel zwaar, en kan hij niet groeien.
het tijgertje stond ooit in een klein tempeltje aan de voet van een berg, bij een offertafel, maar tijdens een grote storm is de tempel weggewaaid, en stonden alleen het gouden beeld er nog, en de offertafel, er kwam een sterke donderslag en een bliksemschicht van de goden maakten het tijgertje levend, omdat er een jonge man onnodig was gestorven, en gaven de man zo een tweede kans
en vraagt aan het groepje:
'hebben jullie wat eten?
Ik heb al heel lang niet gegeten'
En kijkt met een glazige-puppyogen-look richting Arya.

09-06-10 14:35:38
linctus
Oudgediende

WMRindex: 1.339
OTindex: 17.058
Offtopic:

Wij zijn niet bij de drie zussen inn (om het geheel wat onoverzichtelijker te maken zijn wij niet altijd met alle characters op de zelfde plek

09-06-10 14:36:07
Odysseus
Oudgediende

S
Heb ik weer... Commotie nu ik net stilte nodig heb.
Adem.
Adem.
Adem.
Wie is dat eigenlijk, daarbuiten?
Adem.
Adem.
Adem.
Adem.
Demion en Luna? Of misschien Madarian?
Adem.
Adem.
Adem.
Adem.
A...

Hij was er weer. Het wandtapijt van zijn entiteit was nog hetzelfde als hoe hij het achterliet. Hij pakte de strengen weer op en ging verder met het weven, terwijl hij zich met iedere toevoeging sterker voelde.

09-06-10 14:37:03
ChrisM
Erelid

S
Offtopic:
oké, maar ik kan uit dat bericht zien dat het op dit moment wel zo is:P(of gedeeltelijk)
en mooi moment om mij in te voegen:P

09-06-10 14:41:23
Odysseus
Oudgediende

S
Offtopic:
De meesten zijn bij elkaar, behalve Odysseus (die 'm de andere kant op gepeerd is) en de alter egi van de 'normale' characters, want die zijn wel aardig verspreid.
Als je me nu niet begrijpt zou je er goed aan doe een dosis pagina's terug te lezen. Dat zou wel voor wat opheldering zorgen;)

09-06-10 14:52:22
ChrisM
Erelid

S
Offtopic:
ik heb hem al aangepast Odysseus;)heb nog nooit zo veel offtopicposts gezien:P

09-06-10 15:03:08
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
De tijdlijn van de alter-ego's zijn anders tot samenkomst. Daarom kan dit, ChrisM. :P
*Net na aankomst in de Drie Zussen Inn had Damassiah een gouden tijger beeldje "Hallo" horen zeggen, en was daarna naar buiten gelopen. Even keek Damassiah naar z'n bier. Daarna nam hij nog een grote slok. Damassiah besloot naar z'n kamer te gaan. Het spoor van Ruby is hij kwijt, en hij moest nadenken wat z'n volgende stap zou zijn.*

09-06-10 15:05:56
ChrisM
Erelid

S
*ChrisT liep naar binnen en de man achter de bar joeg hem gelijk naar buiten:
'Van goud of niet, je krijgt hier niks meer, wegwezen!'
En liep "met de staart tussen de poten" weer naar buiten.
En strompelde met een rammelende maag naar de buitenwijkjes.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 154 155 156 [157] 158 159 160 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven