hr
jaargang -24 - laatste artikel 19-4 08:00 - 76013 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 23 24 25 [26] 27 28 29 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

16-09-08 12:34:09
nietmeer
"Huh? wat? ow... ik heb beet, geloof ik. Bedankt allebei"
*Muad staat op, en begint de vis binnen te halen, maar de omdat de vis plotseling tegenstand merkt, begint hij als een bezetene tegen te werken.*
*Na een groot gevecht, wordt Muad uiteindelijk met een grote plons het water in getrokken, waarbij hij Arya, Madarian en de beren nat spettert*
*Plotseling krijgt Muad een schelmse uitdrukking op zijn gezicht, terwijl hij naar Arya kijkt*

16-09-08 12:36:44
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
"nee.. je gaat NIET met vis gooien Muad!" Arya vult de ruimte rond haar handen met water en gooit het allemaal richting Muad.

16-09-08 12:38:18
nietmeer
*Rustig zwemt Muad naar Arya toe, grijpt haar plotseling bij haar schouders, en trekt haar zo het water in*

16-09-08 12:41:46
Arya
Oudgediende

" aah!" Arya valt achterover het water in. als ze boven water komt bestookt ze Muad met hele ladingen water. de spetters vliegen in het rond, terwijl ze zoveel mogelijk water zijn kant op laat vliegen. " aah, ik krijg jou nog wel!" lachend probeert ze Muad zo nat mogelijk te krijgen, als dat al mogelijk is

16-09-08 13:26:54
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Offtopic:
Tijd om Luna terug te roepen
*Ik kijk in de verte en zie Luna aankomen*

"Mooizo, ik heb trek"

*Ik hoor Luna al krijsen en ze komt naar me toe met een hert in haar bek 8O*

"Nou dan weten we tenminste dat we genoeg eten hebben"

16-09-08 13:52:01
nietmeer
"Hey, stop eens even!" roept Muad
*Als hij eventjes een adempauze heeft gekregen van Arya, begint hij grote golven water richting haar te stuwen*
"Dat dacht jij" roept hij luid lachend.
*Ondertussen staan de beren ons echt aan te kijken alsof we gek zijn, terwijl we alle vissen wegjagen*
*Als Muad eventjes stopt met zijn aanval, kijkt hij Arya schelms aan*
*Dan knikt hij richting Madarian*
"Zullen we?"(6)

16-09-08 14:02:11
Arya
Oudgediende

"perfect idee" Arya neemt dezelfde grijns over, en begint water rond haar heen te verzamelen. ze wacht tot Muad ook genoeg kracht heeft, on het dan tegelijkertijd naar Madarian te sturen.

16-09-08 14:08:28
nietmeer
*Tegelijkertijd stuwen ze al het water dat ze in een armbeweging kunnen verplaatsen richting Madarian, die daardoor volledig overspoeld wordt door de golf die gevormd wordt.
Daarna zwemmen ze naar Madarian toe, klimmen uit het water, pakken hem bij kop en kont, en smijten hem zo het water in*
"Bommetje!!!!"
*Muad springt achter hem aan*
"Hm... ik vind dit eigenlijk leuker dan achter die bandiet aan te gaan" zegt hij met een grote grijns, nadat hij Arya weer terug het water in getrokken heeft

16-09-08 14:15:41
Arya
Oudgediende

"heel vreemd vind ik dat niet" Arya lacht met Muad nee, terwijl ze met zn tweeen Madarian lopen te plagen. Arya duikt het water weer in, en besluit dan even lekker uit te gaan sloven. Ze gaat boven op het water staan en laat her elegant en in slierten om haar heen draaien, naar boven. eenmaal boven haar hoodf vormen de slierten bollen, die ze dan allemaal op Muad afvuurt. snel zinkt ze zelf weer het water in, grijnzend

16-09-08 14:21:33
nietmeer
"blb blub"
"Hey! Uitsloofster!"
*Sterk van plan om Arya te overtreffen, vormt Muad een kom met zijn handen vlak onder het wateroppervlak.*
"Dat kan ik beter!"
*Langzaam maar zeker begint het water boven zijn handen zich om te vormen tot een kolom. Vanuit zijn vingers schieten dunnere stralen water spiralend om de grote kolom heen omhoog.
Op een hoogte van ongeveer 50 meter aangekomen, komen de grote kolom en de kleine stralen weer samen, alwaar ze de vorm van een kleine draak aannemen. De draak duikt vanaf de kolom recht naar beneden, recht op het hoofd van Arya.*
"Ha! Haal dat maar eens in!"

16-09-08 14:27:02
Arya
Oudgediende

Met een spontane uitbarsting van het element vuur weet Arya de draak te verdampen net voordat deze haar raakt. de rood/orange gloed nog om haar heen hangend gaat ze even onderwater. " oke, dat word een stoombad voor jou..." Arya gebruikt het vuur in combinatie met het water om een enorme wolk van laaghangende mist boven het water te creeren, zodat het voor Muad wat moeilijker word haar te vinden.

16-09-08 14:35:52
nietmeer
"Arya, liefje, waar ben je?" vraagt Muad met overduidelijk een valse klank in zijn stem
"Ik heb een verrassing voor je!"
*Muad kijkt rustig in de rondte, totdat hij plotseling onderwater wordt getrokken door Arya, hij weet nog net een flinke hap lucht te nemen voordat hij kopje onder gaat*
"Blub?"
*Onder water gaat hij op de tast op zoek naar Arya's benen*
*Hij voelt een paar benen voor zich. Die pakt hij vast, en trekt hard*
"Hey!" hoort hij een mannenstem
"blub? bleen blannen blem?"
*Als hij weer boven water komt, ziet hij Madarian net weer hoestend en proestend boven water uit komen*
"heheh, oeps, sorry, Madarian, die was voor blub"
*Hij wordt weer onderuit getrokken door Arya, die nog steeds onzichtbaar is door de mist*
"Liefje, waar ben je?"
*Hij begint zich als hij boven komt maar eens te concentreren om infrarood te kunnen zien, en spontaan duikt Arya links van hem op*
"Ah, daar ben je" zegt hij met een valse grijns, terwijl hij richting Arya duikt, en een potje met haar gaat worstelen*

16-09-08 14:40:01
Arya
Oudgediende

"valsspeler die je bent, ik gebruik ook geen andere manier van kijken"
Lachend rolt ze met Muad al worstelend over water en over de grond, terwijl ze wanhopig probeert Muad nog wat erger te plagen. vanuit de rivier haalt ze water water, en blijft dat met behulp van wat magie in zijn gezicht spetteren, zodat dat zijn zicht beperkt. Uiteindelijk pakt ze muad stevig beet, en in plaats van hem in een of andere ingewikkelde greep te leggen grijnst ze eerst even. " ik weet de beste manier om jou kalm te houden.."
Snel geef ze hem een zoen en houd hem stevig vast.

16-09-08 14:45:19
nietmeer
"En ik weet de best manier om jou rustig te krijgen"
*Veel minder snel geeft hij haar een zoen terug, en sluit haar dan in zijn armen*
"Volgens mij wordt het eens tijd om op te gaan drogen."
*In blijde gedachte verzonken houdt Muad Arya stevig vast, terwijl hij lieve woordjes in haar oor fluistert*
"En nu maar hopen dat Madarian, Djaq of Phæn ons niet komt storen"

16-09-08 15:02:13
Arya
Oudgediende

Ook Arya houd Muad dicht tegen haar aan, en fluistert speels dingen terug tegen hem. dan bij het laatste moet ze toch lachen. " ik durf te wedden dat die het ergste moment kiezen om ons te storen dat ze kunnen vinden, daar schijnen ze erg goed in te zijn."
Ze sluit haar ogen weer even, terwijl ze op die manier samen langzamerhand opdrogen.

16-09-08 15:08:28
nietmeer
"Laten we maar gewoon genieten zolang het nog kan."
Dan verzucht hij: "Eindelijk weer eens samen met alleen jou
Ik hou van je schat, maar dat wist je geloof ik al"
*Dan houdt hij zijn mond dicht, genietend van het gevoel van Arya zo dicht tegen zich aan te hebben*

16-09-08 15:17:42
Arya
Oudgediende

"het is altijd goed om het te horen, mijn lief." Fluistert ze nog even zachtjes terug. dan houd ook Arya haar mond, om gewoon van de stilte, en zijn aanwezigheid te genieten. "dank je wel trouwens.."

16-09-08 18:15:09
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian klimt eindelijk kletsnat uit de rivier. Hij wordt niet meer onder water getrokken door Arya of Muad. Madarian ziet dat Arya en Muad liever alleen willen zijn.*

Muad, Arya, we zien jullie wel bij de grot...8)

*Madarian gebruikt een hittespreuk waardoor hij snel opgedroogd is en loopt naar de anderen. Hij begint te praten en ziet daarna het hert in de bek van Luna.*

"Muad en Arya komen straks. Laten we vast verder gaan. Luna, waar komt dat hert nou weer vandaan? Je bent wel erg sterk voor zo'n klein draakje...8O"

16-09-08 18:25:13
nietmeer
*Muad hoort de gedachten van Madarian, en richt zich een beetje op*
"Gelukkig, ze laten ons nog eventjes alleen"

Is goed, we komen zo seint hij nog even door naar Madarian, voordat hij zich weer in de armen van Arya nestelt, en door gaat met Arya's haar in een oer-oud patroon te vlechten.

16-09-08 19:19:02
Arya
Oudgediende

ook Arya had Madarian gehoord, en ze was blij dat hij hun eventjes alleen liet. Arya mocht de hele groep graag, maar toch waren het vaak die kleinere momenten samen met haar lief die de dag goed konden maken. zij reargeerde dan ook niet op Madarian, want ze merkte dat Muad dat al deed.

met een zacht rukje trok ze hem weer dichter naar haar toe, om gewoon heerlijk samen te zijn. ze nam zich meteen voor de vlecht in haar haar zo lang mogelijk te laten zitten.

16-09-08 19:51:35
Shinki
Erelid

"Laten wij alvast vooruit gaan, aangezien die twee nog lang niet klaar zijn"

*Ik pak het hert uit de bek van Luna en snijdt haar deel van het vlees eruit*

"Vindt je het goed dat de rest voor ons is?"

*Luna spuwt vuur maar deze keer kan ik de vlam, die steeds groter word ontwijken*

"Het zal niet lang meer duren of je kan ons dragen Luna"

16-09-08 21:32:25
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
"Laten we verder gaan. Die grot is vlakbij volgens de kaart."

*Na een paar bochten komen ze bij een wegwijzer. Madarian prikt een briefje op de paal met de namen Arya en Muad erop. Ook laat hij een extra merkteken achter zodat Arya en Muad het briefje niet kunnen missen.*

In dat briefje staat: "Hoi Arya en Muad. Bij deze wegwijzer moeten jullie linksaf. Het is niet ver meer!"

Madarian: "De grot is net achter de derde heuvel vanaf hier. We gaan de eerste heuvel over, en dan wil ik weten wie van jullie erg goed is in sluipen.

Ik wil eerst weten waar we tegen moeten vechten. Dit is puur verkenning. We wachten met aanvallen totdat Muad en Arya terug zijn. Ik ga in ieder geval naar binnen..."
Offtopic:
Binnen wacht een verrassing. Wacht dus even met werkelijk naar binnen gaan tot ik het sein geef aub...8)

16-09-08 22:01:24
Shinki
Erelid

Offtopic:
*Luna luistert dus totaal niet naar Madarians offtopic en schiet de grot binnen, om te ontdekken dat Muad en Arya daar zitten, dood, alweer

16-09-08 22:12:28
nietmeer
*Als Muad klaar is met vlechten, trekt hij Arya voorzichtig omhoog.
Hij leidt haar naar een plas die hij in de buurt had zien liggen, en die als spiegel fungeerde.
Als ze in het water kijkt ziet ze dat hij haar haar in een prachtig en verschrikkelijk ingewikkeld patroon had gevlecht.*
"Wat vind je ervan?" vraagt hij haar, terwijl hij haar snel nog een zoen op haar wang geeft.
Na een kleine stilte vervolgt hij: "We moeten dalijk denk ik maar eens verder gaan, jammer genoeg. Ik denk dat rest knap ongeduldig gaat worden als we nog langer blijven hangen."

Offtopic:
@Shinki: Ik was nog lang niet van plan om dood te gaan hoor ;)

17-09-08 08:19:29
Arya
Oudgediende

Offtopic:
Shinki, ook luna heeft hier in te luisteren naar Madarian zijn offtopics..
"hoe heb je dat voor elkaar gekregen?" Arya kijkt Muad vragend aan, en geeft hem dan ook nog snel een zoen op zijn wang, met een glimlach. " en het is prachtig. ik ben bang dat je er nog een hele tijd tegenaan moet kijken, want ik ben niet van plan deze er uit te halen."

Arya pakt Muad zijn hand in de hare en knikt eens. " grote kans op, straks hebben ze die dief al als wij er net aankomen." Grinnikend beginnen ze aan hun tocht terug naar de anderen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 23 24 25 [26] 27 28 29 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven