hr
jaargang -24 - laatste artikel 19-4 08:00 - 76013 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 26 27 28 [29] 30 31 32 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

19-09-08 21:18:05
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
"Dit is alleen maar de eerste ruimte, en na een plasmaschot ben ik niets meer! En jij bent ook een vampier..."

*Madarian kijkt even naar z'n zwaard Goldbrand.*

Ik kan natuurlijk proberen ze wel te verblinden! Iedereen de ogen dicht op mijn teken... NU!

*Madarian prevelt een spreuk en een felle flits komt van het zwaard af. Alle vampieren in de ruimte inclusief Djaq krimpen even ineen. De vampieren zijn ook verblindt, Djaq niet.*

Gelukt...

19-09-08 21:21:47
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
"Maar op de een of andere manier kan ik net als de koning tegen licht!"

*Nu de vampieren verblindt zijn hakken we er op los en gaan de meeste dood*

19-09-08 21:43:37
Madarian
Oudgediende

*Na het verblinden weet Arya de laatste vampier te onthoofden in deze ruimte.

Madarian gaat op zoek naar z'n andere zwaarden en heeft ze beide gevonden. Goldbrand gaat de rugzak weer in. Frostmourne en SoulShatter zijn z'n favoriete wapens...*

"Dat was de eerste ruimte. Djaq, zo te zien heb jij bloed nodig. Probeer buiten even te drinken. In de tussentijd gaan wij langzaam verder. Zodra je gedronken hebt kom je terug. Oke?"

*Madarian gaat verder de grot in. Na een bocht is er weer een grote ruimte. De vampieren hier waren al op het gevecht afgekomen en zijn nu stof. Madarian kijkt in het rond. Een kist trekt z'n aandacht.*

Hmm. Ziet er belangrijk uit.

*Madarian gaat naar die kist toe. Madarian gaat aan de slag om het slot te openen (wat is lock picking in het nederlands?:P). Dat is snel gelukt. Op de kist zit een val. Madarian ziet dat net op tijd. De val is oo snel ontmanteld. Madarian opent de kist.

De inhoud: veel geld, een boek en een aparte helm. Die helm moet nog nader onderzocht worden om duidelijkheid te krijgen. Alles gaat de rugzak in...

Madarian kijkt verder. Nog twee gangen te gaan. Madarian sluipt de linker gang in. Na weer een bocht komt hij bij de derde grote ruimte. Hier zijn nog 4 vampieren. Deze zien er sterker uit dan de andere vampieren, behalve die reus.*

Ik denk dat ik hulp nodig heb met deze vampieren. Ik ben de linkergang in gegaan...

19-09-08 21:47:10
Shinki
Erelid

*Ik ben snel een zwijn gaan doden en heb zijn bloed opgedronken als ik terug de grot in kom en de vampieren opmerk*

"Halt! Ik ben de jongbloed waar iedereen het over heeft! Buig voor je meerdere!"

*Tot ieders verbazing buigen de vampieren eerbiedig en laten ons door*

onthoofd ze, alle vier

Offtopic:
Kan je plz deze zonder moeite voorbij laten gaan?
Ik heb echt geen zin meer in vampieren

20-09-08 10:00:32
nietmeer
Offtopic:
@Madarian: Er is geen Nederlandse vertaling voor Lockpicking ;)
(Stukkie terug in de tijd...)

*Terwijl Muad de vampieren van zich af blijft houden, worden ze een voor een gedood door de anderen.*
"Waarom kan ik nou nooit doden in deze trance... Dat is irritant..."
*Als het gevecht voorbij is, schuift Muad zijn zwaarden met een luide klik in hun schedes, en met die klik lijkt hij weer bij zinnen te komen.*
"Echt stront irritant... Je bent bijna onoverwinnelijk, maar je kan ook niets overwinnen." klaagt hij.

*Als hij Djaq naar buiten ziet rennen, snapt hij waarom. Hij was in de tussentijd inderdaad een stuk bleker geworden.*
*Als hij terug komt heeft hij weer een gezonder kleurtje op zijn wangen*
*Muad loopt achter Djaq de grot in, en ziet ook de vampiers staan. Hij hoort Djaq hen commanderen in een taal die hij niet verstaat, behalve de titel die hij gebruikt.*
Heh? Een jongbloed is de laagste rang die je als vampier kan hebben, en toch buigen ze? vreemd...
*Dan hoort hij Djaq's idee*
*Muad loopt naar de eerste vampier toe, en wacht tot Madarian en Arya ook achter een vampier staan, en tegelijkertijd onthoofden ze 3 van de 4 vampiers. De vierde sterft even later al snel door een houten staak die uit het niets kwam vliegen*
"Waar komt die staak vandaan?"

Offtopic:
Sorry, maar ze begonnen mij ook te vervelen...

20-09-08 10:18:28
Madarian
Oudgediende

*Nu alle vampieren in deze ruimte dood zijn kijkt Madarian in de rondte. Madarian ziet een andere gang in de derde ruimte. Madarian sluipt door die gang tot hij weer bij een grote ruimte komt. Hij kijkt even rond. Geen vampieren. Wacht even! Die kist had hij toch leeggeroofd? Dus die laatste gang ging terug naar ruimte twee.*

Allemaal: Grot is schoon! Ik zie jullie buiten...

*Madarian loopt naar buiten en wacht op de anderen. Tijdens het sluipen voelde Madarian iets vreemds aan z'n harnas. Buiten gekomen trekt Madarian 1 voor 1 de onderdelen van z'n harnas uit en inspecteert deze. In het gedeelte van de torso ziet Madarian een diepe kuil zitten aan z'n linkerzij, veroorzaakt door het schot van Kippies tijdens het gevecht met de mimic. Die had Madarian de vorige keer gemist.Madarian pakt wat gereedschap en werkt die kuil weg.*

Zo. Dat moet beter zitten...

*Madarian trekt z'n harnas weer aan. Het irritante gevoel is weg. Nu controleert Madarian z'n drie zwaarden en geeft ze een onderhoudsbeurt.

De tijd: half drie 's middags.*

20-09-08 11:14:33
Shinki
Erelid

Offtopic:
Als een jongbloed gekruist is met een magier dan heb je dus gelijk veel macht en sta je gelijk aan de koning
*Ook ik begin mijn kromzwaard te slijpen en geef Luna nog wat te eten*

"Ik vind ze toch wel handig die vleugels!"

20-09-08 16:13:04
nietmeer
Offtopic:
Ach... je bent nu toch geen jongbloed meer, want je hebt immers gedronken... ;)
"Mja, handig heh, die vleugels, maar probeer eens of je ze ook weer onzichtbaar kan krijgen? Ik heb namelijk gemerkt dat ze niet echt gewend zijn aan gevleugelde mensen in de steden..."
*Muad raakt in gedachten verzonken, maar komt toch plotseling weer tot leven*
"Oh ja, en Djaq... zorg ervoor dat je een goede voorraad shirts bij je hebt... Die krengen gaan veel te snel kapot als je je vleugels uitklapt..."
*Na dat gezegd te hebben zakt Muad weer terug in zijn gedachten. Zich totaal niet bewust van wat er om hem heen gebeurt*

20-09-08 16:45:54
Shinki
Erelid

"Ik denk dat ik gewoon twee gaten maak in mijn harnas en in al mijn shirts, dan trek ik mijn jas uit als ik ze ga uitklappen"

*Ik gebruik Madarians gereedschap om de twee gaten in mijn harnas bij te werken en in mooi gevormde openingen te verwerken*

"Heeft een van jullie enig idee waarom de vampieren niet de bende hebben gedood?"

20-09-08 18:40:16
Madarian
Oudgediende

"Ja. Mijn bron heeft ons in de val gelokt! We moeten weer terug naar de stad. Ik moet een hartig woordje met hem spreken...(6)

En nog iets. Djaq, misschien is het handig om wat bloed in flesjes mee te nemen. Als je dorst hebt, dan kun je die eerst nemen..."

*Madarian staat op en begint naar de stad terug te lopen.*

20-09-08 18:45:55
Shinki
Erelid

*Ik vlieg even in het bos en na een half uurtje kom ik terug met 20 flesjes gevuld met konijnenbloed*

"Ik heb het vlees ook meegenomen, voor als het nodig is"

20-09-08 19:14:02
Judywesl
Erelid

WMRindex: 643
OTindex: 5.968
Offtopic:
Shinki, hoe kom jij in vredesnaam aan 200 flesjes... *8 :P

20-09-08 19:16:27
Shinki
Erelid

Offtopic:
foutje bedankt

21-09-08 09:09:06
Judywesl
Erelid

WMRindex: 643
OTindex: 5.968
Offtopic:
haha, welke idioot neemt nou 20 lege flesjes mee op reis 8-):P

21-09-08 11:05:03
Shinki
Erelid

Offtopic:
Dezelde idioot die magier is en ze misschien nodig heeft om drankjes te maken en ze daarin op te bergen?

21-09-08 13:57:56
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Even en sprongetje in de tijd. Eventueel kunnen jullie wat opvullen.
*Nadat iedereen weer terug in de stad is, gaat Madarian op zoek naar z'n bron: een bedelaar genaamd Lamme Leo. Madarian had Lamme Leo al snel gelokaliseerd. Madarian besluipt hem en weet de bedelaar te verrassen. Lamme Leo schrikt zich te pletter!*

Madarian: "Hoi verrader!"

Leo: "Madarian! Ik.. Ik... Ik wou het niet doen, maar anders zouden ze de moordenaarsgilde op me af sturen!"

Madarian: "Maak je nu eerst maar druk om mij! Waar houdt die kaai zich schuil!"

Leo: "In... In het grote fort aan de rivier! Ik moest je wel verraden. Ik had echt geen keus! Het spijt me!"

Madarian: "Als je nu weer liegt, dan was je beter af met het moordenaarsgilde! Als je nu de waarheid verteld is het je vergeven."

*Madarian gaat terug naar de anderen.*

21-09-08 17:36:52
Shinki
Erelid

Offtopic:
Nou...
*Eenmaal aangekomen bij Madarians huis neem ik nog snel een slokje van het bloed en ga ik naar binnen*

"Wat was die oplossing voor het vampier zijn ookalweer?"

22-09-08 08:28:10
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya zit nu weer in het huis van Madarian, in de kamer die ze deelt met Muad, een beetje trillend.

ik snap het niet... ik was hartstikke ziek, maar madarian had toch een tegengif gevonden? de reis ging zo goed en nu...

Arya zit ontzettend wit op het bed en kijkt naar buiten. "maar ik ga mee.. ik ga gewoon mee.."

Offtopic:
Madarian weet wel een beetje wat er aan de hand is, maar omdat ik morgen op schoolkamp moet voor vier dagen gaat het met mijn karakter weer even niet al te best.

22-09-08 08:47:26
Shinki
Erelid

Offtopic:
Veel plezier!

22-09-08 09:18:34
Madarian
Oudgediende

*Madarian komt z'n huis binnen. Daar aangekomen gaat hij iedereen inlichten. Als eerst gaat hij naar de kamer van Arya en Muad.*

Is Arya nu weer bleker geworden? Hmm... zal wel aan het zonlicht liggen..

"Muad, Arya, ik heb m'n bron aan de tand gevoeld. Hij is gedwongen om ons een verkeerde locatie te geven. Er ligt een groot fort aan de rivier die ook door deze stad stroomt. Dat fort ligt hier zo'n twee en een half uur vandaan. Vul je voorraden bij... Muad, ik pak even dat leren harnas waar ik het over had."

*Madarian verlaat de kamer en loopt naar een kist die in z'n eigen kamer staat. Daar haalt hij een soepele leren harnas uit, gaat naar Muad en geeft het harnas aan hem.*

"Alstublijft. 8) Ik hoop dat het harnas lekker zit. Je hebt echt wat bescherming nodig hier. Een vechter met goede uitrusting kan vaker groeten dan z'n vijanden...8) Ik zie straks wel of je hem aanhoudt of niet."

*Madarian gaat verder en licht alle anderen stuk voor stuk in.*

22-09-08 16:23:04
Arya
Oudgediende

"lekker dan.. en hoe weet je dat hij deze keer wel te vertrouwen is?" Arya lijkt meteen terug te springen naar haar normale gedrag en kijkt een beetje vragend naar Madarian. " een keer een verrader, dan blijf je toch op dat pad."

Argwanend schud ze haar hoofd en zucht. " nou ja.. veel keus zullen we niet hebben"

22-09-08 18:45:22
Madarian
Oudgediende

*Voordat Madarian de andere inlicht kon hij nog Arya's vraag beantwoorden.*

"Dit is de eerste keer dat hij me een andere kant op stuurde in al die jaren dat ik hier zit, en dat alleen maar omdat hij flink onder druk was gezet. De bandieten hadden gedreigd om hem een doelwit te laten worden van de moordenaarsgilde.

Die bandieten dachten ook dat die vampieren ons zouden vermoorden. En ik heb m'n bron duidelijk gemaakt dat als hij ons nog een keer bedriegt, dat hij zou wensen dat hij door de moordenaarsgilde wordt vermoord..."

25-09-08 14:03:43
Madarian
Oudgediende

*Nadat Madarian iedereen heeft ingelicht, en iedereen zich klaarmaakt voor het fort, kijkt Madarian naar de helm die hij heeft gevonden. In het licht kan hij de helm beter bekijken. Er staat een apart teken op. Dat teken komt overeen met de rest van het harnas.

Eindelijk de helm van het harnas! Nu alleen het schild nog.

Madarian zet de helm op en probeert wat de effecten zijn. De helm heeft geen nachtkijker, maar kan wel door muren e.d. kijken.*

Ik kan ook hier wel een nachtkijker in zetten.

*Madarian gaat naar z'n werkkamer en plaatst een nachtkijker in de helm. In een kwartiertje is dat gebeurt. Madarian doet z'n nieuwe helm op en loopt terug naar de hal. Plotseling staat Arya voor hem. Madarian schrikt.*

"Arya, wil je me niet meer laten schrikken? Enne, waarom loop je naakt door het huis?:$"

*Madarian wendt z'n blik meteen af van Arya. Madarian doet z'n helm af en ziet dat Arya wel kleding aan heeft.*

"Oeps. Sorry Arya, maar ik dacht dat deze helm alleen door muren heen keek. Blijkbaar ook door kleding...:P Ik zal m'n oude helm maar gewoon ophouden."

*Stopt de nieuwe helm in z'n rugtas en zet z'n oude helm weer op.*

26-09-08 18:12:03
Arya
Oudgediende

"Madarian!" Arya geeft madarian een aardig harde ram op zijn schouder terwijl ze helemaal rood kleurt. " als je ooit nog waagt dat op iemand anders dan Amber te richten krijg je problemen!"

26-09-08 20:18:14
Madarian
Oudgediende

"OEF! Sorry hoor. Ik had die helm net voor het eerst op en loop jou tegen het lijf. Ik wist niet wat het effect was van die helm!

Maare als Muad die helm wil lenen, mag ik hem dan geven?:P GEINTJE!!!

(Denkt nu hardop...)Ik ga na die kaai toch uitproberen waar die helm allemaal doorheen kan kijken, en vooral waar niet doorheen. Kan ik wat ondergoed gaan maken waar niet doorheen gekeken kan worden, zodat ik die helm eens werkelijk kan uitproberen..."

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 26 27 28 [29] 30 31 32 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven