Fantasy Roleplay | |
17-09-08 10:05:05 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
*Het is nu ongeveer 12:00 uur in de middag. Madarian gaat voorzichtig de grot in. Hij heeft die speciale nachtkijkersbril in z'n helm gebouwd, en hoeft maar een kleine schuif om te zetten en kan daarmee goed in het donker zien. Madarian ziet nog geen bandieten en ook geen valstrikken. Behendig sluipt hij verder de grot in. Hij komt bij de eerste grote ruimte. Daar staat ook niemand, en ook geen vallen te ontdekken. Wel liggen er meerdere losse stenen op de grond.* Vreemd. Geen vallen, geen wachters... Wat is hier aan de hand? *Madarian kijkt wat meer rond, ook naar het plafond. Er beweegt daar iets, maar wat kan hij niet goed zien. Z'n blik is zo gefocused op het plafond dat hij een steen niet ziet en per ongeluk wegschopt. De echo daarvan gaat door de grot heen. Hetgene op het plafond komt los en springt op de grond. VAMPIEREN! Een val! Madarian sprint zo snel hij kan richting de uitgang.* | |
17-09-08 16:06:26 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
*Ik zie Madarian de grot uitrennen en ik hoor vampieren achter hem aangaan* "Madarian! Vampieren leven niet in het licht!" | |
17-09-08 16:19:41 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
Offtopic: Sommige wel Shinki, kijk maar naar de koning ![]() | |
17-09-08 17:08:09 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
Offtopic: *Madarian weet buiten te komen. De manier waarop hij dat doet is komisch om te zien. Struikelend en rennend...Shinki, Arya: De koning zat in z'n kasteel. Hij had geen direct contact met zonlicht... ![]() "Dat was op het nippertje geloof ik! Ik kan geen bijtwond ontdekken... Vampieren zo dicht bij de stad... Dat is erg gevaarlijk! We moeten dat vampierennest uitroeien voor ze slachtoffers maken! Daarna zal ik m'n bron eens aan de tand voelen. Dat hij me in de val durft te laten lopen...." | |
17-09-08 17:16:40 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
Offtopic: knoflookgranaten | |
17-09-08 20:32:12 | nietmeer |
Offtopic: "Dat heb ik van m'n moeder geleerd" geeft Muad trots antwoord op Arya's vraag. "Zij droeg haar haar altijd zo bij hele belangrijke aangelegenheden enzo. @Shinki: Granaten? wa zijn da? ![]() ![]() En je hebt een goed gehoor trouwens, als je al aan de manier van lopen kan horen dat er vampieren achter Madarian aan zitten ![]() En shit, ik dacht dat ik de koning in vol daglicht weg had laten vliegen, maar blijkbaar heb ik dat weer gewist... Hij's in ieder geval een van de vampieren die ook tegen daglicht kan ![]() Ze heeft me ooit wel eens uitgelegd wat het betekende om je haar zo te dragen, maar ik ben vergeten wat het ook al weer was. Maar ik dacht dat het jou wel goed zou staan, en ik heb gelijk gekregen." *Hij grijnst wat onbeholpen* *Even later komen Muad en Arya bij de grot aan.* *Ze zijn net op tijd om Madarian de grot uit te zien struikelen, maar ze kunnen niet zien waardoor.* "Wat is hier aan de hand?!?" vraagt Muad zich verbaasd af. | |
17-09-08 20:38:04 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
Offtopic: *Er komt opeens een schittering in mijn ogen*knoflook ![]() Ik bedoelde eigenlijk dat ik ze hoorde krijsen zoals alleen vampiers dat kunnen "Madarian heb jij misschien knoflook?" *Nadat Madarian mij de knoflook geeft prop ik er een klein geurbommetje in dat de geur dat er het meest is twintig keer versterkt en ik gooi het in de grot* "Watch and learn ![]() *Je hoort tientallen vampieren krijsen van de pijn en sommigen strompelen zelfs naar buiten voor de laatste slag, eentje weet mij zelfs te bijten en ik voel me duizelig* "De meeste zijn dood..." *Met mijn laatste krachten schiet ik een lichtflits de grot in, alweer strompelen de vampiers naar buiten om te verbranden. Maar er is ook iets vreemds, er komt een reus van een vampier die blijkbaar tegen zonlicht kan* "Ik voel me duizelig" *Ik val flauw* Offtopic: Nou mogen jullie die misvormde reus verslaan terwijl ik mijn whopper kaas opeet ![]() | |
17-09-08 20:43:13 | nietmeer |
Offtopic: *Muad ziet de reus naar buiten lopen, en zijn mond valt open van verbazing*![]() ![]() (jaja, ik weet het, ik ben een zeikerd wat dat betreft ![]() @Shinki: @offtopic1: ok, dan is het goed ![]() "ehm... jongens? Wat. is. dat?!?! En wat is hier nou toch aan de hand?!? En waarom is Djaq flauw gevallen? help?" | |
17-09-08 20:44:17 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
Offtopic: Ja misschien heeft die bloedende beet in mijn nek er iets mee te maken ![]() | |
17-09-08 20:52:34 | nietmeer |
Offtopic: @Shinki: Ik ben net aan komen lopen, en ik zie Madarian naar buiten strompelen, en jou flauwvallen. Das knap verwarrend hoor... ![]() | |
17-09-08 20:59:07 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
Arya kijtk verbaast als ze Djaq net flauw ziet vallen, gekrijs uit een grot hoort komen en Madarian niet helemaal in orde dezelfde grot uit ziet komen, achtervolgdt door een of andere giga-reus die enorm naar knoflook blijkt te stinken. " ja hoor, we laten ze even alleen en meteen komen ze in de problemen." Arya pakt haar zwaard uit de schede en bekijkt de reus even. " waarom ruik ik knoflook.." | |
17-09-08 21:05:36 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
Offtopic: *Langzaam doe ik mijn ogen open*Als er bloed uit jou nek stroomde had ik het dus wel ff gezien Muad "Waarom voel ik me zo raar?" *Opeens komt er een wolkje om me heen en verander ik in een volwassen draak* "Hé wat moet dat!" *En ik plof weer terug als gouwe ouwe Djaq* "Transformeerkrachten hé?" *Ik probeer mezelf in een reus te veranderen maar verander per ongeluk in een cycloop* "Dat moet ik dus nog onder controle krijgen" *Ik pak mijn kromzwaard (Dat dus klein is in mijn handen) en ik spreek een vergrootspreuk uit* "Kom maar op twee-oog!" *Ik storm op de vampier af en wil zijn kop eraf hakken als hij opeens verdwijnt in een rookwolk* "Oh wil je valsspelen!?" *Ik probeer mezelf ook onzichtbaar te maken maar verander per ongeluk in een draak (alweer)* "Dan maar zo!" *Ik kuch even maar dan komt er een enorme vlam uit mijn bek* "Ik zie niks! Is hij dood?" *Uit de rookwolk schiet de reus en hij geeft met platte hand een klap tegen mijn gezicht* "Ugh!" *Ik val op de grond en transformeer weer in mezelf* "oh oh" *Ik pak mijn boog en zoom in op de tanden van de reus-vampier, ik schiet drie pijlen waarvan er eentje doel treft, de tand van de reus is doorboord en ook in zijn keel geschoten. Hij is echter nog niet dood en stormt op me af* "Uhh jongens? Help?" | |
17-09-08 21:06:53 | nietmeer |
"Nou... gezien het feit dat de rest van de wezens die uit de grot komen stormen allemaal spontaan verbranden zodra ze in het zonlicht komen, vermoed ik dat we hier te maken hebben met vampiers... En dan zou knoflook wel slim zijn ja. Helaas werkt dat spul niet bij die grote, en zo te zien kan hij ook nog eens tegen zonlicht... Nu maar hopen dat hij niet al te slim is." beredeneerd Muad tijdens het trekken van zijn zwaard, dat hij meteen nodig heeft om een brandende vampier bij zich vandaan te houden "hm... ze zijn wel hardnekkig... zelfs al branden ze proberen ze je nog te bijten..." *Muad rent ondertussen met zijn zwaard geheven op de reus af, en voert een snelle maar simpele slag uit, die helaas makkelijk en snel wordt ontweken door de reus, die meteen zijn vuist richting Muad laat vliegen.* *Muad springt maar weer achteruit om die slag te ontwijken* "Jammer, hij heeft hersens...." Offtopic: @Shinki: Je kan wel eens een detail over het hoofd zien hoor, als je net een slagveld op komt lopen.... ![]() En ehm... wat Arya zegt....;) | |
17-09-08 21:06:54 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
Offtopic: Arya kijkt de boel eerst even aan en probeert na Muad een slag op het beest los te krijgen. helaas lukt het de enorme vampier om ook haar te ontwijken. " oh ja cut.. die rotbeesten hebben een hoge ontwijkingskracht.." Shinki, mag het een ietiepietsie normaler ![]() | |
17-09-08 21:42:32 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
*Terwijl Muad en Arya de reus ongeveer op dezelfde plek houden, pakt Madarian een klein vaatje olie/bakvet uit z'n tas. Dit strooit hij in een cirkel rond de reusvampier, terwijl Madarian de slagen van Muad, Arya en de reus ontwijkt. Daarna pakt Madarian z'n boog en een pijl die hij aansteekt.* MUAD, ARYA, DJAQ: ZOEK DEKKING!!! *Muad, Arya en Djaq springen weg van de reus (voor zover het kan). Madarian gooit het vat in een boog richting de reus. Daarna spant hij z'n boog en vuurt de pijl af richting het vat. RAAK! Een kleine explosie volgt, wat de reus en de cirkel in vuur en vlam zet. De reus zwaait flink om zich heen...* Offtopic: Hij staat in brand, maar is nog niet dood... ![]() | |
17-09-08 21:46:29 | nietmeer |
*Muad wacht even af om te kijken wat de reus doet, maar tot zijn grote schrik blijkt de huid van de reus dik genoeg om tegen het vuur te kunnen* "Leuk gedaan Madarian! Nu heb je hem een extra wapen gegeven" reageert hij geprikkeld *Hij mompelt een paar woorden in een taal die niemand verstaat, en zijn zwaard krijgt spontaan een blauwige gloed.* *Muad valt de reus met hernieuwde kracht aan, en weet zowaar na een ingewikkelde reeks slagen en stoten de reus in zijn been te raken* *Het vuur op die plek dooft onmiddellijk, en een laagje ijs vormt zich op het been van de reus, waardoor hij iets langzamer wordt in zijn bewegingen* "Het is een begin..." *Dan komt de vurige vuist van de reus naar beneden, en hij raakt Muad vol op zijn lichaam. Zijn kleding vliegt meteen in brand, terwijl Muad een paar meter achteruit vliegt* Offtopic: Volgende reactie is nummer 666 ![]() Doe er iets leuks mee ![]() ![]() ![]() [evillaugh]Muhahahaha[/evillaugh] | |
18-09-08 07:44:55 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
Arya reargeerde door deze keer met ijskoud water te gaan spelen, gebruik makend van de theorie dat warm + koud + korte tijd niet heel erg leuk was om mee te maken. het enige probleem was dat er niet erg veel water in de buurt was, het iets lastiger makend om een grote aanval te creeren. Als Muad naar achter word geslingerd door de reuzevampier gooit Arya een schijf van draaiend water tegen de andere been van de reus aan, die plots word afgehakt. " Muad!" Achter haar ziet ze Muad in de fik staan. veel kon ze niet doen, maar wel alles dat ik haar macht lag. met het water dat ze nog bij elkaar kon halen probeerde ze van een afstand de vlammen op Muad zijn kleren te doven, terwijl de woede in haar volledig ontbrande. Arya maakt een snee in haar arm en gaat er met haar zwaard langs, deze besprenkelend met haar eigen bloed. De vampier leek te reargeren. Arya loopt rustig naar de Vampier toe en houd het zwaard voor haar uit. Als de vampier de geur niet meer kan weerstaan en snel nadert Ramt Arya het zwaard recht door zijn mond. aan de achterkant van het hoofd was nog net een kleine glimps metaal te zien. | |
18-09-08 12:12:28 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
*Madarian was naar achteren geworpen door de explosie. Nog voor Madarian kon opstaan heeft Muad een klap gekregen waardoor z'n kleding in brand vloog. Meteen gaat Madarian naar Muad toe om de vlammen te doven. Arya's waterspreuk heeft een groot gedeelte gedoofd, de rest dooft Madarian. Gelukkig voor Muad is alleen z'n kleding (lederen harnas?) wat zwartgeblakerd. Intussen krijgt Arya het voor elkaar om de vampier door de hersenen te steken. De vampier staat, maar kan niets doen. Madarian pakt z'n zwaard Frostmourne en slaat op de vampier z'n nek. De vampier wordt door die slag onthoofd, en de vampier valt in stof uiteen.* "Arya, Muad, Djaq? Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie gebeten?" | |
18-09-08 15:36:22 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
Offtopic: En dan zeggen ze dat ik aan powerplay doe ![]() | |
18-09-08 15:46:58 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
Offtopic: powerplay: tig doden in 1 post binnen de kortst mogelijke tijd. Als iemand een apart idee heeft (zoals dat olievat),dan kan iemand anders invullen of het werkt... ![]() | |
18-09-08 17:25:29 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
Offtopic: en jij lag halfdood, Muad lag in de fik en madarian was ook niet helemaal gezond, dan blijf alleen ik nog over ![]() | |
18-09-08 20:42:44 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
Offtopic: Nou die reus beet me alleen en gaf me vampierkrachten ![]() Maar madarian ik vind niet dat je iemand zo snel afmaakt als je net door de lucht vloog en gelijk weer opstaat ![]() | |
18-09-08 21:11:59 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
Offtopic: Ik werd omver geworpen door de drukgolf, maar dat betekent niet dat ik gewond ben. Lang leven m'n harnas. ![]() Dat powerplay ging vooral over die knoflookgranaten e.d. geloof ik, samen met dat je voor pampus lag na een beet. En als je gebeten wordt door een vampier, dan duurt het een tijdje voordat je werkelijk een vampier wordt. Ik kon die klap geven omdat Arya ervoor gezorgd had dat hij niet kon bewegen door het zwaard door z'n hersenen. | |
18-09-08 21:24:13 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
Offtopic: Maar ik kon gewoon niet een dag of 3865294632943284693264932864328974389274893274893274893274 wachten tot ik die krachten kreeg! | |
18-09-08 22:00:20 | nietmeer |
Offtopic: "Bedankt Arya en Madarian... Ik begon het toch best warm te krijgen onderhand"@Shinki: ROLEPLAY NOTICE: Je bent een vampier nu. Lees je in, en zoek op wat een vampier wel of niet kan. Zo kan een vampier wel gedaante veranderen, maar niet zo uitgebreid als jij deed... (bron: wikipedia) En een klein advies: Let er op dat je je onsterfelijkheid en regeneratiekracht niet al te zwaar uitbuit... Maak jezelf niet al te sterk, want dan wordt je karakter op een gegeven moment niet leuk meer om te spelen (weet ik uit ervaring... Ik heb ooit een onsterfelijk persoon gespeeld) (Die onsterfelijkheid die je hebt verkregen kan je natuurlijk wel gebruiken voor een aantal briljante grappen ![]() ![]() @Madarian: Ik droeg geen harnas... Alleen een katoenen broek met een linnen shirt erboven... En nu weer verder met waar we gebleven waren ![]() *Muad zet een stap naar Djaq toe om te kijken hoe het met hem gaat, als zijn zwart geblakerde kleding tot as verkruimelt* *Hij kijkt verschrikt naar beneden, en trekt met een hoogrood hoofd zijn rugtas voor zijn lijf* "erhem..." mompelt hij *Snel rent hij richting een stel bomen die in de buurt staan.* *Ze horen Muad een beetje beschaamd mompelen, als zijn zwaard plotseling tussen de bomen door schittert* "Snert vampieren... Die etters willen ook nooit eens rustig blijven liggen...." *Even later komt Muad weer gekleed de open ruimte voor de grot binnen lopen* "Dat is beter" mompelt hij. *Dan loopt hij alsnog naar Djaq toe, die hij met een handige veeg met zijn voeten snel vloert.* "Ga jij eerst maar even liggen, dan kan ik tenminste rustig kijken hoe zwaar de schade is." *Hij bekijkt de wond in zijn nek rustig, maar hem schoon, en werkt dan verder Djaq's gezicht af, waarbij hij ook even in zijn mond kijkt.* "Shit.... ze zijn al gegroeid..." *Muad gaat op een klein afstandje staan* "Ehm... Djaq... Ik ben bang dat je geïnfecteerd bent. Je bent in een vampier aan het veranderen..." *Even staat hij duidelijk te twijfelen, maar uiteindelijk stelt hij toch de vraag die hij op zijn lever heeft* "Ehm... Djaq... Waar ben je van plan je op te voeden?" | |