hr
jaargang -24 - laatste artikel 19-4 08:00 - 76013 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 25 26 27 [28] 29 30 31 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

18-09-08 22:05:21
Judywesl
Erelid

WMRindex: 643
OTindex: 5.968
Offtopic:
haha, hele zooi offtopics :P

tot nu toe: mijn complimenten voor het verhaal :ja

zeker met even het momentje van rust tussendoor ;) maakt het wat... beter :D

18-09-08 22:17:49
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
@Muad, leren harnas was ook een vraagje, meer niet.8)
"Djaq, je bent nu een vampier, en je zult vast wel wat meer dingen kunnen nu. We weten allemaal nu dat je een vampier bent.

De vragen zijn: Wil je ons nog steeds helpen? Wil je een vampier blijven? Er schijnt namelijk een manier te zijn om een vampier te genezen, maar dat vergt erg speciale ingredienten heb ik gehoord. Ook moeten we dan achter het recept aan om je te kunnen helen...

Enne, er komen vast genoeg mogelijkheden om je te voeden. Bandieten zat, of je moet dierenbloed willen drinken...8)"

"Muad, als je wilt dan moet ik thuis ergens nog een hele soepele leren harnas hebben liggen. Misschien een ideetje als we terug zijn? Je kunt altijd nee zeggen."

18-09-08 22:22:22
nietmeer
Offtopic:
@Madarian: Ik gaf ook alleen maar antwoord op die vraag 8);)
"Hm... Ik weet alleen niet of het zo slim is als hij mensenbloed gaat drinken.
Ik heb ooit eens gehoord dat vampieren die mensenbloed beginnen te drinken behoorlijk gemeen worden... Maar ja, dat nieuwtje heb ik wel weer van de nicht van de broer van de groenteboer van m'n pa, en die is niet zo betrouwbaar..." werpt Muad tegen.

18-09-08 22:34:00
Madarian
Oudgediende

"Muad, ik hoop dat je nog voldoende kleding bij je hebt. Die grot moet gezuiverd worden van alle vampieren, behalve Djaq als hij meegaat natuurlijk...8)

Djaq, als je wilt dan kun je die antwoorden beter via telepathie geven. Ik ga die grot weer in, nu ik weet wat er zit..."

*Madarian sluipt heel voorzichtig de grot weer in en kijkt goed om zich heen. Die helm is een uitkomst! Madarian kan daarmee goed zien in het donker. Hij let nu beter op de grond als hij een stap verder zet.

Madarian ziet een vampier met z'n rug naar hem staan, vlakbij de ingang van de eerste grote ruimte. Madarian weet vlak achter die vampier te sluipen zonder dat deze Madarian opmerkt. Madarian steekt Frostmourne dwars door de vampier z'n hart, waarna de vampier sterft.

Madarian kan nog net de vampier op de grond leggen voordat hij in stof uiteen valt, waardoor het harnas van de vampier geen geluid maakt.*

Dat ging net goed...

*Madarian sluipt verder naar de ingang van de eerste grote ruimte. De meeste vampieren die de knoflookgranaten van Djaq overleefd hebben zitten weer aan het plafond. Madarian telt 6 vampieren, waarvan er twee op de grond een praatje houden met elkaar.*

Iemand een idee hoe we die vampieren op het plafond uit kunnen schakelen?

18-09-08 22:44:16
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Offtopic:
Ik zat even te twijfelen of ik Arya zou doden...
Natuurlijk ga ik met jullie mee, ik voed me wel op dierenbloeg

*Ik verander in mist en ga de grot in*

Voor als je het wil weten, er staan hier tientallen vampieren tot op het bot gewapend in een v-vorm hinderlaag

*Langzaam drijf ik achter de vampieren and that's where the magic happens.
Ik veranderen mijzelf in een reusachtige wolf en storm op de vampieren af*

"Madarian schiet die 6 vampieren uit de lucht!"

*Terwijl ik toch het voordeel van de verrasing heb blijken ze toch sterker te zijn dan ik dacht*

"Ik krijg dorst..."

*Ik spring naar een vampier en ik bijt in zijn nek*

Muad, Arya kom naar de grot!

*Ik verander weer terug in mijn vampiergedaante en pak mijn zwaard.
Plots komen er meerdere vampieren uit allerlei geheime plekken en omsingelen ze me*

"Tijd voor die briljante grapjes"

*Ik pak mijn zwaard en begin als een ballerina rond te draaien.
Ik raak de meeste vampiers wel maar het is meestal maar een schouder of been*

*Er klinkt gekrijs en Luna komt de grot binnen, tot ieders verbazing op een vampier af te vliegen en zijn kop er af te rukken*

18-09-08 23:06:34
nietmeer
Offtopic:
@Shinki: zolang dat maar bij twijfelen blijft... :-:
(maar je geeft me wel ideeën ;) Eens kijken hoe sterk Djaq in zjn schoenen staat, waar zijn trouw ligt...(6))
*Rustig loopt Muad met gebogen hoofd de grot in. Zijn vrienden horen hem duidelijk iets mompelen, maar ze kunnen niet verstaan wat.
Als hij midden in de eerste ruimte aankomt, staat hij stil, en zwelt zijn stem aan.
Zijn ogen beginnen een gouden licht uit te stralen, alsof hij op die manier wilt aangeven van welk ras hij is*
"Porphyria Vrykolakas Strigoi!"
*Een goudkleurig golf schiet de grot door, en raakt de vampiers die aan het plafond raken, waardoor ze alle 6 naar beneden vallen.
De vampiers weten echt voordat ze de grond raken zodanig te draaien dat ze op hun voeten terecht komen.
Muad had daar op een of andere manier al rekening mee gehouden, en staat dodelijk kalm met getrokken zwaarden tussen de vampiers in.*

*Ondertussen lopen enkele vampiers richting Djaq, en beginnen rondjes om hem heen te lopen terwijl ze hem zoete woorden en beloftes toefluisteren in hun eigen taal, die hij nu, tot zijn eigen verbazing, ook verstaat.*
"Bijt de maagd!" zegt er een tegen hem
"Je zult rijkelijk worden beloond" vervolgt een ander
"Je zult niet weten wat je mee maakt" vult een derde aan
"Je zal een sensatie krijgen die je nooit eerder hebt meegemaakt" zegt de eerste weer.
"Je hoeft alleen de maagd maar te bijten en haar bloed te drinken." proberen ze hem in te palmen.

19-09-08 07:49:07
Shinki
Erelid

"Ja doe het lekker zelf!"

*Ik spring naar de vampier die zei dat ik Arya moest bijten en hak zijn arm af*

Offtopic:
moet naar school!

19-09-08 10:07:34
nietmeer
*De vampier kijkt Djaq een beetje loom aan, en gaat dan verder met rondjes om hem heen te lopen*
"Bijt haar, en krijg ongekende krachten" vervolgt hij
"Bijt haar, en wordt echt onsterfelijk" zegt een ander
"Bijt haar" roepen ze hem in koor aan

19-09-08 10:13:52
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
probeer het maar })
"hoe weten die rotbeesten nu weer dat ik maagd ben!?" Arya houd haar zwaard voor har uit maar voelt toch een trilling door haar lichaam. Madarian was no nier erg menselijk, en van Muad kon ze dat ook moeilijk zeggen. Djaq zelf was het eerst geweest maar was nu een van de vampieren. Arya was met haar elf zijnde de enige die echt in in de buurt kwam van een vrouwelijke mens.

19-09-08 10:15:22
Madarian
Oudgediende

Daar gaat het element van de verrassing... :(

*Madarian pakt z'n boog en richt op de eerste vampieraan het plafond. Muad komt op dat moment naar binnen en gebruikt magie, waardoor de 6 vampieren naar beneden komen.

Madarian richt nog steeds en schiet dan een zilveren pijl dwars door het hoofd van de eerste vampier. Toevallig stond er net een tweede vampier achter, die ook vol in het hoofd wordt geraakt! Beide vampieren vergaan tot stof.*

WOW! Wat een geluksschot!

*Het schot heeft wel de positie van Madarian verraden, en er komen een paar vampieren op hem af. Snel pakt Madarian z'n zwaarden Frostmourne en Soulshatter.*

19-09-08 10:21:42
nietmeer
Offtopic:
@Madarian: Zilver is tegen weerwolven ;)
*De vampieren met de pijl door hun hoofd kijken elkaar een beetje schaapachtig aan, en dan breekt een van hen de pijl doormidden, waardoor ze weer verder kunnen.*
*Een vampier rukt zijn halve pijl uit zijn hoofd, en gooit die met een onnatuurlijke kracht terug richting Madarian.*

"Arya! Ze zien je oren niet!" roept Muad ondertussen

Offtopic:
hm... ben weer lekker aan het DMen :P

19-09-08 10:27:11
Arya
Oudgediende

"dat kan helpen ja!" wat ze alleen niet wist is dat een elfje vaak wat beter hielp dan een mens, en zeker in deze tijden. Arya brengt de vlecht die Muad had gemaakt wat naar achter en grijnsde terwijl ze het zwaard in de andere hand houd. " ach wat, ik ben toch geen mens."

wat volgde was onmogelijk te voorspellen geweest.

Offtopic:
zoo.. even lekker moeilijk maken

19-09-08 10:37:34
nietmeer
*Vanaf het moment dat Arya's oren zichtbaar worden gaat er een soort schokgolf door de vampieren. Ze staan een moment als versteend naar Arya te kijken, en komen dan in beweging, richting Arya*
*De 4 vampieren die rond Djaq cirkelen kijken ook verbaasd naar Arya, waarna ze zich met zijn vieren tegelijk op Djaq storten, en hem vastpakken*
"Ze is voor de Jongbloed!" roepen ze door de grot.
*De vampiers lopen ondertussen en masse richting Arya, en al snel is ze omsingeld.
Een groep van een stuk of 5 vampiers dringt naar voren, en proberen Arya vast te grijpen en tegen de grond te werken*

"Ehm... oeps, dat was niet de bedoeling" mompelt Muad. Dan roept hij tegen de vampieren: "Oi, was elvenbloed niet giftig voor jullie?"
"Oooh, Engeltje, je moest eens weten hoe dodelijk elvenbloed is. Maar niet voor ons" reageert een vampier op hem.
*Dan wordt Muad plotseling heel rustig, als hij de de situatie overziet. Zijn ogen beginnen weer te gloeien.*
*Dan begint Muad te lopen. Dwars door de vampierenmenigte heen naar Arya toe. Iedereen die in de weg staat dood hij snel en efficiënt, helaas voor hem leggen de vampieren hem na de eerste vampier geen strobreed in de weg.*

19-09-08 10:41:22
Arya
Oudgediende

"muad..?" Arya begint nu toch angstig te worden als ze de vampieren met die vreemde blik in hun ogen op haar af ziet lopen. Met haar zwaard haalt ze uit naar een van de vampieren maar deze lukt het haar te ontwijken, en het zwaard uit haar handen te slaan.
verdomde rotbeesten.. ik pak ze wel anders aan.

Nu zonder wapen moet ze zich toch verdedigen, en dat gebeurt vooral door te ontwijken. stilletjes bedankt ze haar vroegere leven voor de training in ontwijken. een paar keer lukt het haar om met wat elementen gerotzooi een vampier van haar weg te houden, maar aangetrokken door het elf zijn word het voor haar alleen maar moeilijk om ze te doden.

" Djaq verdomme!"

19-09-08 10:47:44
nietmeer
"Strigoi! Abero!" roept Muad luid door de grot
*Een aantal van de vampieren kijken Muad aan, en een van de vampieren die Arya belaagt kijkt Muad recht in zijn gloeiende ogen, en wordt daardoor zo gebiologeerd, dat hij niet eens Muad's zwaardslag probeert te ontwijken. Het hoofdloze lichaam valt even later in stof uiteen*
*De vampieren maken plotseling een wijde gang naar Arya toe, en de 4 vampieren met Djaq in hun midden slepen hem naar Arya toe*
"Bijt haar!"
*Een van de vampieren weet Arya met een nagel op haar arm open te halen, en bloed welt meteen op uit de wond*
"Ruik haar bloed!"
"Ruik hoe lekker ze is!"
"Bijt haar!"

19-09-08 10:48:58
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Muad, zilver werkt ook tegen vampieren voor zover ik weet.
*Madarian zwaait beide zwaarden op een dusdanige manier dat de vampieren niet bij hem in de buurt kunnen komen zonder ledematen kwijt te raken. Op deze manier 'ploegt' hij een weg door de vampieren richting Arya.

De vampieren die te dichtbij komen worden of bevroren door Frostmourne, of worden geëlektrocuteerd en krijgen een speciale wond die niet snel dichtgaat door Soulshatter.*

19-09-08 14:31:05
Arya
Oudgediende

"Djaq verdomme, die beesten probeerden je net te vermoorden." Arya houd express haar arm voor haar uitgestoken, uitnodigend om aan te vallen. haar ogen stonden woedend. " Durf dan! ik maak pap van jullie!"

19-09-08 16:34:32
Shinki
Erelid

Offtopic:
Ok sinds wanneer ben ik de jongbloed 8O
*Ik draai mijn hoofd weg zodat ik het bloed niet hoef te ruiken*

"Arya kan je dat laten!?"

*Maar de geur van het verse bloed vult mijn neusholtes en ik kan hem bijna niet meer weerstaan*

"Sla me bewusteloos, alsjeblieft.*

19-09-08 17:34:32
nietmeer
Offtopic:
@Shinki: Sinds jij de laatste bent die ze hebben gebeten ;)

19-09-08 18:43:03
nietmeer
Offtopic:
jammer... edit knopjen is verdwenen... dan maar dubbelen...
*In zijn trance ziet Muad dat Djaq al zijn krachten aan moet spreken om Arya niet aan te vallen. Dan hoort hij zijn vraag*
Met een spookachtige stem zegt hij tegen hem: "Ik kan niet bij je komen, Djaq! Blijf sterk!"
*Dan werkt Muad, nog steeds in trance, zich een weg naar Arya toe. Bij haar aangekomen legt hij zijn hand over de wond op haar arm. Een gouden gloed licht even op, en als hij zijn hand weghaalt, is de wonde genezen.
Dit brengt de woede van de vampiers op zijn hals, en een aantal van hen valt hem aan.
In zijn trance begint hij met het blokkeren van de aanvallen, maar hij vecht niet terug.*

19-09-08 18:52:59
Arya
Oudgediende

"Muad pas op!" Arya weet een van de vampiers die op haar afkomt weg te werken, woedend omdat hij de uitlaat van de 'heerlijke geur' had gestopt. aleen het scheen dat er nu meer op hem aanvielen omdat hij het gedaan had.

Snel rent ze naar haar zwaard en pakt deze op, deze meteen in de borst van een van de vampiers stekend. "hoeveel van die rotbeesten zijn er wel niet.."

19-09-08 19:20:12
Madarian
Oudgediende

*Madarian weet twee vampieren in een keer te slachten. Een wordt onthoofd door Frostmourne, de ander wordt door het hart gestoken door Soulshatter. Beide vallen in stof uiteen. Madarian weet steeds dichter bij Arya, Muad en Djaq te komen. Madarian zwaait intussen weer op z'n speciale manier zodat de vampieren niet dichtbij kunnen komen.

Een vampier heeft echter een boog en schiet Soulshatter uit Madarians linkerhand. Madarian gooit Frostmourne naar die vampier, die daarna bevriest.

Madarian kijkt rond, maar kan Soulshatter niet zo snel zien liggen. De vampieren zien dat Madarian nu ongewapend is en komen op Madarian af. Madarian pakt snel een katana uit z'n rugzak genaamd Goldbrand. Het zwaard lijkt van goud te zijn gemaakt, en zet alles wat hij raakt in vuur en vlam. Madarian weet de eerste vampier in de arm te raken, en die arm vilegt in brand.*

19-09-08 20:17:22
Shinki
Erelid

Offtopic:
Tijd om die vampiertjes af te maken?
*Nu de wond van Arya genezen is en ik geen bloed meer ruik kan ik weer vechten en hak ik de vampieren om me heen weg*

"Wacht eens ff! Die beesten kunnen niet tegen licht, en een plasmaschot is toch heel fel?"

19-09-08 21:09:38
Arya
Oudgediende

"je kunt het altijd proberen." Arya grijnst en haalt haar zwaard uit de slap hangende vampier. of deze dood was wist ze niet maar in ieder geval leek het er op alsof hij of zij voor enige tijd was uitgeschakeld.

19-09-08 21:11:16
Shinki
Erelid

*Terwijl iedereen zit te vechten gebeurt er iets vreemds, mijn ogen worden rood en ik krijg vleugels, zomaar uit het niets*

"Wat krijgen we nou!?"

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 25 26 27 [28] 29 30 31 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven